|

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری

وام قرض الحسنه 100 میلیونی با تحویل یکروزه | وام قرض الحسنه با تحویل فوری و اقساط بلند مدت

سقف اعتبار ارائه شده به هر یک از مشتریان صندوق های چندخطی قرض الحسنه از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافت.

وام قرض الحسنه 100 میلیونی با تحویل یکروزه | وام قرض الحسنه با تحویل فوری و اقساط بلند مدت
کد مطلب : 41336

وام قرض الحسنه، وامی است بدون سود و با کارمزد 2 یا 4 درصد که در انواع گوناگون به متقاضیان ارائه می گردد. تسهیلات بانکی وام های قرض الحسنه طرفداران زیادی دارد، چرا که، وام های قرض الحسنه بدون سود و با کارمزد 2 یا 4 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. اهمیت این وام ها از آن جهت است که بسیاری از متقاضیان دریافت وام، با وجود نیاز ضروری به وام، به دلیل سودهایی که به وام ها تعلق می گیرد و عدم توان مالی برای پرداخت آن، دستشان از دریافت وام کوتاه می ماند، که اعطای وام قرض الحسنه و بدون سود تا حد زیادی این مشکل را رفع کرده و لذا، لازم است تا متقاضیان، با جزئیات دریافت این وام، آشنا شوند. در وام قرض الحسنه، سودی از وام گیرنده دریافت نمی شود و وی موظف است، اقساط وام را طبق مفاد قرارداد، در وعده های معین پرداخت کند. همین ویژگی بدون بهره بودن وام های قرض الحسنه، موجب شده افراد، گرایش بسیاری به سمت اینگونه وام ها داشته باشند.

سقف اعتبار صندوق قرض الحسنه چند شعبه قرض الحسنه برای هر مشتری یک میلیارد ریال افزایش یافت.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه فوری 100 میلیونی در یک روز

وام قرض الحسنه / مزایای طرح تسهیلات نگین امید:

باز کردن یک حساب آفلاین

امکان اخذ وام تا سقف 3,000,000,000 ریال وجود دارد

امکان دریافت وام با کارمزد 2 درصد وجود دارد.

پس از گذشت تنها یک ماه امکان گرفتن وام شخصی وجود دارد

امکان دریافت وام اعتباری تا سقف 300 درصد مبلغ سپرده وجود دارد

امکان انتقال امتیاز وام

سادگی طراحی برای مشتریان

امکان مشاهده آفلاین امتیاز اعتباری مشتری در سامانه بانک امید

معایب وام فوری نگین امید بانک سپه:

1- پایین بودن ضرایب پرداخت تسهیلات نسبت به خواب سرمایه نسبت به سامانه های مشابه سایر بانک ها

2- امکان انتقال امتیاز وام فقط به اعضای درجه یک خانواده

3- مسائل نرم افزاری در اپلیکیشن بانک امید

با مقایسه این دو طرح تسهیلاتی، طرح نگین امید بانک سپه برنده اصلی است. دلیل این امر پایین بودن کارمزد راه اندازی 2 درصدی نسبت به کارمزد 4 درصدی طرح سپه بانک صادرات و همچنین حداکثر مدت بازپرداخت اقساط بانک سپه 60 ماهه نسبت به حداکثر بازپرداخت 36 ماهه در صادرات است. بانک.

البته لازم به ذکر است که پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان در قالب برنامه صادرات بانک سپاس سپهر نشان دهنده برتری غیرقابل انکار نسبت به حداکثر تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپهر است.

لذا افرادی که امکان بازپرداخت اقساط کلان وام بانک صادرات را در 12 قسط دارند از این طرح استفاده کنند.

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 7 میلیونی

این بانک برای رفع کمبود نقدینگی تمامی مشتریان فعلی و جدید خود، طرح تسهیلاتی به نام «آمیدآفرین» ایجاد کرده است. افراد می توانند با افتتاح و واریز حساب اعتباری ریالی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

اگر می خواهید تامین مالی امیدوار کننده دریافت کنید، باید حداقل سه ماه سپرده داشته باشید. ضمنا حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب و بهره مندی از مزایای طرح امیدآفرین 25 میلیون تومان و مبلغ سپرده مشتریان تا 5 میلیون تومان قابل افزایش است.

حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است. این وام در قالب قرارداد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. حداکثر نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

اگر فردی مشمول دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت بازپرداخت مشخص شود، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است.

نکات مهمی که قبل از درخواست وام فوری باید بدانید

لازم به ذکر است متقاضیان نباید بدهی معوقه یا چک نقدی داشته باشند. علاوه بر این، مبلغ سپرده تعیین کننده میزان تخفیف اعطایی است. در صورتی که مبلغ سپرده 100 میلیون تومان باشد، حداکثر مبلغ وام به فرد تعلق می گیرد. فراتر از این موارد، مشتری می تواند پس از دریافت وام و مدت انتظار مشخص شده، از سپرده خود استفاده و برداشت کند.

اگر مشتری قبل از پایان دوره انتظار تمام یا بخشی از سپرده خود را برداشت کند، فرصت دریافت امتیاز راه اندازی وعده داده شده را از دست خواهد داد.

وی 300 میلیون تومان وام فوری از بانک سپه دریافت کرد

بانک سپه با توجه به جایگاه اعتبار در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ اعتبار و تبلیغات موثر در سطح وسیع و ارائه خدمات به مردم، طرحی را با عنوان «نگین امید» ترسیم کرده است. بر اساس این طرح مردم این امکان را دارند که برای دریافت وام 300 میلیون تومانی اقدام کنند.

تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه برای افرادی قابل درخواست است که در یکی از شعب قرض الحسنه سپرده گذاری کرده اند و سپرده آنها حداقل یک ماه و حداکثر 18 ماه غیرفعال بوده است. برای اخذ این تسهیلات ضامن رسمی و وام حرفه ای اعلام می شود. این سرمایه گذاری کاملا رهن است و فقط بانک دو درصد کارمزد می گیرد. مدت بازپرداخت این تسهیلات منعطف و بین 12 تا 60 ماه است.

بر اساس شرایط اعلام شده برای اعطای وام، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان است. سود کل تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مبلغ وام و سود آن 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان است.

14. نیمکت سپه اردیبهشت ماه 98 سال پیش با سرمایه تقریبی 388000 تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه فعال مالی و اقتصادی کشور خدمات مرتبط با گشایش انواع سپرده، انتقال ارز، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید وام، صدور ضمانت نامه ارزی و سایر خدمات ارزی و بانکی مجاز را به مشتریان خود ارائه می کند. عملیات . . بانک سپه همچنین به دلیل ارائه خدمات بین المللی برای مشتریان خارج از کشور جذاب است.

منبع: بانک مرکزی / اقتصاد آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین