|

فروش فوری ایرام خودرو | فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل 90 روزه | حراج بزرگ ایران خودرو به مناسبت روز پدر با تخفیفات ویژه

در ادامه جزئیات جدید از فروش فوری ایران خودرو را مشاهده می کنید.

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل 90 روزه | حراج بزرگ ایران خودرو به مناسبت روز پدر با تخفیفات ویژه
کد مطلب : 42133

خبرنگار : علی طاهری

طرح فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدید را عرضه می کند. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروها اغلب با قیمت مقرون به صرفه و نسبتاً بسیار ارزانتر از قیمت بازار عرضه می شوند. خبر زیر حاوی جزئیات جدیدی از این پروژه است فروش فوری ایران خودرو به ویژه دی ماهانه پرداخت می کنیم.

ایران خودرو فراخوان فروش فوری چهل و پنجمین سطح اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال را اعلام کرد.

فراخوان فوق العاده مناقصه چهل و پنجمین مرحله اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه موتوری (متقاضی عادی) به صورت اختیاری ویژه دناپلاس اتوماتیک منتشر شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و اسامی آنها در بخش دوم اولویت های اتوماتیک دانا پلاس زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده و از شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا اسامی آنها در فروش اینترنتی ایران خودرو ارسال شده است. سایت ذکر شده امکان ثبت نام در این بخشنامه وجود دارد.

فروش فوری ایران خودرو

شرایط فروش فوری ایران خودرو 

ثبت نام فروش ویژه “ایران خودرو” مربوط به خودرو دنا پلاس آپشن اتوماتیک می باشد. بر اساس اعلام قیمت کارخانه ایرانیان خودرو دی 1402 برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت تحویل خودروهای ایران خودرو برای این طرح 90 روزه اعلام شد. البته این در صورتی است که متقاضیان کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند. در غیر این صورت موعد تحویل دنا پلاس اعمال می شود خرداد و جولای سال آینده خواهد بود. لطفا برای جزئیات بیشتر تصویر زیر را ببینید.

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی و با اقساط ۶ ماهه آغاز شد. طبق اطلاعیه جدید پیش فروش ایران خودرو موعد تحویل نیز 90 روزه است. جزئیات کامل را در زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی دیتا پلاس تنها با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس انجام می شود. در صورتی که متقاضی پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهد، شرکت ایران خودرو هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

حداقل فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) برای شرکت های ایرانی خودرو و سایپا 48 ماه و برای سایر خودروسازان 24 ماه می باشد.

ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی 1402 برای متقاضیان دارای پلاک فعال پلیس (الصاق شده به وسایل نقلیه سواری برای استفاده شخصی) ممنوع بوده و همچنین ارائه گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (با تاریخ معتبر) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق از اولویت بندی به اشخاص ثالث (از جمله به عنوان نماینده) ممنوع است.

متقاضی هنگام ثبت نام بدون قرعه کشی 1402 در هایما باید شماره حساب خود (شماره شبا) را ارائه دهد و برای واریز وجه لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.

شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام متقاضی باشد.

فرد منتخب باید در مرحله واریز، کد نمایندگی را با توجه به استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) انتخاب کند.

این معاهده هیچ امکانی برای صلح پیش بینی نمی کند.

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و نام آنها در قسمت دوم اولویت های دنا پلاس اتوماتیک زمستان 1402 قرار گرفته و از سوی شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام دنا پلاس 1402 اقدام کنند.

خودروهای ایران خودرو یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی در بازار ایران هستند.

چند کالا [اعم از ضروری و غیرضروری] قیمت خودرو در بازار ایران به صورت موقت یا حداقل روزانه تغییر می کند.

یکی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خودروهای ایران خودرو، «عرضه پاسخگوی تقاضا» است.

قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز خودروهای ایران خودرو ممکن است در بین نمایندگی ها 10 درصد متفاوت باشد.

فروش فوری ایران خودرو با پژو۲۰۷ اتوماتیک ویژه دی ماه اعلام شد.

امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما ارتقا یافته ویژه اولویت های سوم زمستان تا مورخه ۳۰ دی ماه فراهم شد.

فروش فوری ایران خودرودر حالی که برخی فعالان صنعت خودرو امید چندانی به اجرایی شدن طرح فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو و سایپا در حاشیه بازار را ندارند اما وزارت صمت همچنان این پرونده را باز گذاشته است و اجرای آن را محتمل می‌داند.

آن‌طور که معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت عنوان کرده است، طی هفته جاری درباره روش‌های مختلف اجرایی در راستای کاهش زیان خودروسازان تصمیم‌گیری خواهد شد و یکی از راهکارها، فروش مازاد تولید در حاشیه بازار است.

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

منوچهر منطقی با بیان اینکه وزارت صمت برای جبران زیان خودروسازان چند مسیر را تعیین کرده است، گفت: افزایش تولید یکی از این مسیرها بود و مسیر دیگر با کمک گرفتن از شورای رقابت امکان اجرا دارد. به گفته معاون حمل‌ونقل وزارت صمت، تصمیم نهایی بابت اینکه کدام مسیر می‌تواند کمترین تاثیر را بر بازار خودرو داشته باشد، طی هفته جاری اتخاذ خواهد شد.

اظهارات منطقی در شرایطی مطرح می‌شود که طی دو هفته گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال فروش بخشی از تولید خودروسازان در حاشیه بازار، منتشر شد. بر این اساس، گفته شده وزارت صمت، خودروسازان و قطعه‌سازان توافق کرده‌اند تا ۱۲۰‌هزار دستگاه خودرو خارج از ضوابط قیمتی در حاشیه بازار فروخته شود. اگر این طرح اجرایی شود، ۱۲۰‌هزار دستگاه خودروی موردنظر ۵‌درصد کمتر از نرخ بازار قیمت‌گذاری خواهند شد. انتشار این خبر اما واکنش مثبت شورای رقابت را به همراه نداشت. مسوولان شورای رقابت تاکید دارند که فروش خودرو خارج از ضوابط قیمت‌گذاری، به مجوز این شورا نیاز دارد. بنابراین تا وقتی شورای رقابت بر توافق صمت، خودروسازان و قطعه‌سازان مهر تایید نزند، از نظر قانونی امکان فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه خودرو در حاشیه بازار نیست.

شورای رقابت فعلا روی تصمیم خود مبنی بر مخالفت با فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه خودرو در حاشیه بازار اصرار دارد و فعالان خودرویی و قطعه‌ساز هم به اجرایی شدن این طرح امید چندانی ندارند، با این حال اظهارات معاون حمل‌ونقل وزارت صمت نشان می‌دهد که پرونده این طرح کماکان باز است.

در واقع به نظر می‌رسد وزارت صمت، به‌خصوص شخص عباس علی‌آبادی -وزیرصمت- با توجه به موضع منفی علیه قیمت‌گذاری دستوری، روی فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه خودرو در حاشیه بازار اصرار دارد و از این طرح دو هدف کلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه خودروسازان در بخشی از محصولاتشان از زیاندهی تولید خارج شوند؛ دوم اینکه قسمتی از مطالبات قطعه‌سازان پرداخت شود. البته وزارت صمت اهداف دیگری را نیز از این طرح مدنظر دارد؛ از جمله افزایش تولید (به‌واسطه رشد نقدینگی) و همچنین تست آزادسازی قیمت.

با این حال، علامت سوال بزرگ اینجاست که آیا شورای رقابت با فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه خودرو در حاشیه بازار موافقت خواهد کرد و اینکه اگر وزارت صمت موفق به کسب مجوز لازم از سوی شورای رقابت نشد، آیا راهکار دیگری را برای اجرایی کردن این طرح در پیش خواهد گرفت؟ مثلا ممکن است دست به دامان شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا شود و مجوز فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه خودرو در حاشیه بازار را از این شورا بگیرد؟

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین