ایده فروش خودرو در بورس کالا موفق بود؟
عرضه خودرو از مسیر بورس کالا در سال ۱۴۰۱ استارت خورد. خودروسازان ابتدا چندان از این ایده استقبال نکردند اما به تدریج نسبت به عرضه محصولاتشان پشت ویترین بورس کالا علاقه مند شدند. کار تا جایی بالا گرفت که خودروسازان معتقد بودند عرضه محصولاتشان از مسیر بورس کالا می تواند به کاهش قیمت خودرو در بازار کمک کند.
ایده فروش در بورس کالا را بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایط حاکم بر بازار و صنعت خودرو بهترین راه می دانستند. اما به نظر می رسد این ایده نیز معایبی داشته باشد.