|

صفر تا صد کسب درآمد در روبیکا + دانلود روبیکا برای ایفون

روش‌های آسان کسب درآمد در پیام‌رسان روبیکا را در این مطلب خواهید آموخت و نحوه دانلود روبیکا، ایتا برای ایفون را نیز فرا خواهید گرفت. اگر قصد کسب درآمد از پیام‌رسان‌های ایرانی را داشته باشید، روبیکا جزء بهترین گزینه‌های رایگانی است که در دسترس دارید. با دانلود روبیکا برای ایفون می‌توانید بدون دشواری‌ها و دردسرهای اپ‌های خارجی به کسب درآمد مشغول شوید و پس از کسب حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان، درآمد خود را برداشت کنید.

صفر تا صد کسب درآمد در روبیکا + دانلود روبیکا برای ایفون
کد مطلب : 45011

روش‌های آسان کسب درآمد در پیام‌رسان روبیکا را در این مطلب خواهید آموخت و نحوه دانلود روبیکا، ایتا برای ایفون را نیز فرا خواهید گرفت. اگر قصد کسب درآمد از پیام‌رسان‌های ایرانی را داشته باشید، روبیکا جزء بهترین گزینه‌های رایگانی است که در دسترس دارید. با دانلود روبیکا برای ایفون می‌توانید بدون دشواری‌ها و دردسرهای اپ‌های خارجی به کسب درآمد مشغول شوید و پس از کسب حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان، درآمد خود را برداشت کنید. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد در روبیکا وجود دارد که در این مطلب با دو روش اصلی و چهار روش فرعی آن آشنا خواهید شد.

روش‌های اصلی کسب درآمد در روبیکا

کسب درآمد در روش‌های اصلی مستلزم تولید و انتشار پیوسته محتوای باکیفیت در جدیدترین نسخه روبیکا برای ایفون است. شما در دو بخش روبینو و کانال می‌توانید به نشر و بازنشر محتوا بپردازید و به واسطه افزایش دنبال‌کنندگان کانال و براساس حجم ترافیک مصرفی کاربران به کسب درآمد در این پیام‌رسان مشغول شوید.

کسب درآمد از کانال: انتشار محتوای صوتی تصویری روزانه در کانال و ایجاد نظرسنجی می‌تواند به کسب درآمد در روبیکا منجر گردد.

کسب درآمد از روبینو: روبینو نمونه‌ی داخلی اینستاگرام است و براساس تعداد دنبال‌کنندگان و حجم ترافیکی مصرفی آن‌ها به شما پول می‌پردازد. پست‌های روبینو در بخش ویترین ظاهر می‌شوند و کاربران می‌توانند با انتشار پست‌های جذاب جذب مخاطب کنند.

روش‌های فرعی کسب درآمد در روبیکا

علاوه بر دو روش مذکور، چهار روش دیگر نیز برای کسب درآمد از پیام‌رسان روبیکا وجود دارد که در این بخش با هرکدام آشنا خواهید شد.

روش اول: بازی در روبیکا

پس از دانلود برنامه روبیکا برای ایفون و تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانید به بخش «بازی کن، جایزه ببر» مراجعه کرده و با انجام بازی‌های مختلف رقابتی جایزه و پاداش برنده شوید.

روش دوم: همکاری در فروش

روش دوم همکاری در فروش است که روبیکا در آن مانند بستری برای درآمدزایی عمل خواهد کرد. لازمه‌ی موفقیت در این روش، دانلود برنامه روبیکا ios با لینک مستقیم و جذب شمار زیادی دنبال‌کننده است. در این روش شما در سیستم‌های همکاری فروش یا همان افیلیت مارکتینگ شرکت‌های بزرگی مثل دیجی‌کالا و چاوش ثبت‌نام و لینک اختصاصی خود را برای تبلیغات دریافت خواهید کرد. با انتشار این لینک در صفحه اصلی خود، مبلغی به ازای هر خرید صورت گرفته به شما واریز می‌گردد.

روش سوم: فروش محصولات

در روش سوم می‌توانید از صفحه خود به عنوان ویترین یک آنلاین شاپ استفاده کنید و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.

روش چهارم: دریافت سفارش تبلیغات

چنانچه تمایلی به فروش محصولات خود ندارید، می‌توانید محصولات دیگران را در روش چهارم تبلیغ کنید. با دانلود روبیکا برای ایفون رایگان و دریافت تبلیغات در کانال خود می‌توانید براساس تعداد دنبال‌کنندگان خود، تعرفه‌ای را برای تبلیغات تعیین کرده و به واسطه پلتفرم‌هایی نظیر جریان، هزینه را مستقیماً از مالک وب‌سایت دریافت کنید.

A phone standing upright beside a graph with rubika messenger app on its screen

نصب روبیکا برای ایفون رایگان

برای کسب درآمد از روبیکا نخست باید این پیام‌رسان ایرانی را در گوشی آیفون خود نصب کنید. همان‌طور که می‌دانید امکان دانلود اپ‌های ایرانی در اپ استور به علت محدودیت‌های تحمیلی اپل وجود ندارد و برای دانلود مستقیم روبیکا برای ایفون و دیگر اپ‌های ایرانی باید اپ استورهای فارسی آیفون را در گوشی نصب کنید. سیبچه با یک دهه سابقه درخشان در زمینه‌ی خدمات‌رسانی به کاربران آیفون، جزء برترین بازارچه‌های دانلود روبیکا برای آیفون و نصب اپ‌های ایرانی محسوب می‌شود. این بازارچه علاوه بر ایجاد پلی ارتباطی میان کاربران ایرانی آیفون و محصولات نرم‌افزاری اپل، به آن‌ها در حل مشکلات آیفون و انجام اموری نظیر گرفتن خروجی ios بدون حساب دولوپر کمک می‌کند.

پس از نصب سیبچه و خرید اشتراک ماهانه این بازارچه ایرانی می‌توانید در نوار جستجوی سیبچه، عبارت دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم را تایپ کنید تا به صفحه دانلود روبیکا برای ios هدایت شوید. در این صفحه کافی است روی دکمه‌ی آبی‌رنگ دانلود رایگان روبیکا برای ایفون ضربه بزنید تا روبیکا برای ایفون لینک مستقیم در گوشی شما نصب گردد. اگر تمایلی به نصب روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم ندارید، کماکان به واسطه وب اپلیکیشن روبیکا می‌توانید از امکانات این اپ بدون دانلود روبیکا با لینک مستقیم برای ایفون بهره‌مند گردید.

علاوه بر روبیکا، امکان کسب درآمد در دیگر پیام‌رسان‌هایی نظیر ایتا برای ایفون نیز وجود دارد که در ادامه این مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

کسب درآمد از پیام‌رسان ایتا چگونه است؟

پیام‌رسان ایتا با ۲۰ میلیون مخاطب می‌تواند پلتفرمی پرطرفدار برای عرضه محصولات و خدمات شما باشد و به شما در کسب درآمد کمک کند. شما پس از دانلود ایتا برای ایفون می‌توانید یک کانال برای خود ایجاد کرده و به روش‌های مختلفی که در ادامه خواهید خواند، به کسب درآمد در این پیام‌رسان داخلی بپردازید.

ایجاد کانالی فروشگاهی: چنانچه صاحب کسب و کار و مالک فروشگاهی مجازی هستید، دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم برای ایفون می‌تواند به شما در فروش محصولات خود کمک کند. کافی است ایتا دانلود مستقیم ایفون را به واسطه سیبچه انجام دهید و کانالی تجاری را برای خود طراحی کنید.

ایجاد کانالی خدماتی: با دانلود مستقیم ایتا برای ایفون در حوزه خدماتی نیز می‌توانید فعالیت کنید و خدماتی نظیر پخت کیک و شیرینی را به مخاطبان خود در نرم‌افزار ایتا برای ایفون عرضه کنید.

ایجاد کانال آموزشی: فروش پکیج‌های مختلف و تبلیغ برای برگزاری دوره‌های آموزشی از دیگر روش‌های مؤثری است که به کسب درآمد در نسخه وب ایتا برای ایفون خواهد انجامید. پس از نصب ایتا برای ایفون رایگان می‌توانید کانالی آموزشی را برای خود طراحی کرده و با تبلیغات در زمینه مهارت‌های خود کسب درآمد کنید.

ایجاد کانال تبلیغاتی: برای دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم برای ایفون رایگان و کسب درآمد در این پیام‌رسان نیازی نیست که مهارتی بلد باشید یا فروشگاهی داشته باشید، کافی است مخاطبان زیادی جذب کرده و برای دیگر فروشگاه‌ها تبلیغ کنید. نصب رایگان ایتا برای ایفون به شما کمک می‌کند که یک منبع درآمد دیگری جز شغل خود برای کسب درآمد داشته باشید.

A phone on the middle of a screen and a handful of bills with eitta messenger app on its screen

سخن آخر

در این مطلب با چگونگی کسب درآمد از روبیکا ایفون و نصب ایتا در ایفون آشنا گشتید. گرچه این پیام‌رسان‌ها تمام ابزارهای کسب درآمد را در اختیار کاربر قرار می‌دهند، نباید فراموش کرد که کسب درآمد از این اپ‌ها نیازمند شناخت دقیق و تحلیل بازار و مخاطبان هدف است و بدون داشتن استراتژی مؤثر برای جذب مخاطب، امکان کسب درآمدهایی چشم‌گیر از این ابزارها وجود نخواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید