|

جواد نکونام | همسر جواد نکونام | جواد نکونام فوتبال

اولین عکس از همسر معروف جواد نکونام | عکس های خانواده جواد نکونام را ببینید

عکس جدیدی از همسر جواد نکونام در فضای مجازی منتشر شد.

اولین عکس از همسر معروف جواد نکونام | عکس های خانواده جواد نکونام را ببینید
کد مطلب : 40871

جواد نکونام بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران و مربی فوتبال اهل ایران است. جواد نکونام همچنین با حضور در 151 بازی ملی، رکورددار بیشترین بازی ملی در ایران وجواد جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران است. جواد نکونام متولد ۱۶ شهریور ۱۳۵۹ در شهر ری، سرمربی فوتبال است.

جواد نکونام ۱۶ شهریور سال ۱۳۵۹ در شهر ری تهران متولد شد.وی در درتیم‌های پاس تهران، الوحده و الشارجه امارات و اوساسونای اسپانیا بازی کرده است و در سال 2006 نیز در بین 10 بازیکن برتر آسیا قرارداشت.

نکونام فوتبال حرفه‌ای را از بازی در تیم‌های پایه باشگاه سایپا آغاز کرد و در سال 1377 به تیم پاس تهران پیوست. با بازی‌های درخشانش در دو فصل نخست حضورش در پاس، به تیم‌های ملی جوانان و امید ایران دعوت شد و از آنجا به بازیکنی شناخته شده در فوتبال ایران تبدیل شد.

او 7 فصل را در تیم پاس با موفقیت سپری کرد و به کاپیتانی این باشگاه رسید. اوج حضور او در پاس بازی‌های درخشانش در جام باشگاه‌های آسیا در سال 2005 بود.

زندگینامه: جواد نکونام

بازی‌های نکونام در این جام باعث شد تا باشگاه کایزرس‌لاترن آلمان به او پیشنهاد بدهد، اما با مخالفت مصطفی دنیزلی، سرمربی وقت پاس، این انتقال منتفی شد.

نکونام در آخرین بازی‌اش با پیراهن پاس، مقابل پرسپولیس در لیگ برتر انجام داد که از داور کارت قرمز دریافت کرد. پس از این بازی او به باشگاه الوحده امارات رفت.

در میانه لیگ امارات، به باشگاه الشارجه امارات رفت و پس از بازی در جام جهانی 2006، از میان 3 تیم هرتابرلین و کایزرس‌لاترن آلمان و اوساسونا اسپانیا، اوساسونا را برگزید.

نکونام اولین بازیکن ایرانی است که در لالیگا بازی کرده است. او در نخستین فصل حضور در لالیگا، به بازیکن ثابت تیمش تبدیل شد و توانست با گل طلایی که در جام یوفا مقابل بوردو فرانسه زد، به بازیکنی محبوب در تیمش بدل شود. بازی خوب او باعث شد تا اوساسونا به فکر جذب بازیکن ایرانی دیگری بیفتد و مسعود شجاعی را بخرد.

نکونام در 22 دی سال 1379 و درحالی که تنها 19 سال و 31 روز سن داشت، برای نخستین بار پیراهن تیم ملی ایران را در دیدار دوستانه برابر اکوادور برتن کرد و در سال 1387 بعد از مهدی مهدوی کیا کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران به حساب می‌آمد.

ازدواج و فرزندان جواد نکونام

آقا جواد در سال ۱۳۹۱ در ۳۲ سالگی با دختری بنام عادله نکونام ازدواج کرده است و در حال حاضر صاحب دو فرزند یکی پسر بنام آریان متولد ۱۳۹۲ و یکی دختر بنام آرینا متولد ۱۳۹۵ می باشد

پدر شدن خیلی شیرین است، آن‌ قدر که دلم می‌ خواهد همه این حس را تجربه کنند، از این بابت آن‌ قدر خوشحالم که نمی توانم حسم را برایتان توصیف کنم. مسلما حس جدیدی است و باید بگویم که این شیرین‌ ترین حس زندگیم بود و امیدوارم روزی همه آن را تجربه کنند. 

جواد نکونام

ماجرای سوختگی شدید جواد نکونام

یک پای جواد از ناحیه داخلی بین دوپا کاملا سوخته و چند عکس وی از پاییش در تمرینات نشان دهنده شدت حادثه بعد از سالها می باشد.

ماجرای این سوختگی رو خودش اینطور تعریف می کند: من و مهدی برادر بزرگترتم مشغول بازی فوتبال تو خونه بودیم در یک لحظه توپ با چراغ نفتی برخورد کرد و چراغ روی من برگشت و آتیش گرفتم، هفت ماهی در بیمارستان بستری بودم و پزشکان به کلی فطع امید کرده بودند اما شکر خدا بخیر گذشت.

جواد نکونام

از ویلا تا ماشین سفارشی جواد نکونام

از معروف ترین ویلاهای او می توان به ویلای مرزن آباد مازندران اشاره کرد که بیشتر تعطیلات خود را آنجا می گذراند، علاقه اش به ماشین و پورشه قابل کتمان نیستبیشتر خودروهای او سفارشی از کارخانه ساخته می شود

جواد نکونام ؛ فعال در واردات انواع عطر کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در سال ۹۲ باز هم ثروتمندتر شد و این به لطف قراردادی بود که با تیم الکویت بست. او برای کمتر از یک فصل قرار است یک و نیم میلیارد تومان بگیرد. البته جواد نکونام هم پیش از این در زمره ورزشکاران ثروتمند ایرانی قرار داشت، هر چه باشد او سال‌ها در لالیگای اسپانیا بازی کرده بود. نکونام در چند سال اخیر یکی از گران‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شده است، هر چند کم‌کم به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می‌شود. نکونام با این‌که درآمدهای کلانی از راه فوتبال به‌دست آورده، اما به آن اکتفا نکرده است. کاپیتان تیم ملی ایران مدتی است راه علی دایی را دنبال کرده و برای خود یک تولیدی پوشاک و لوازم ورزشی افتتاح کرده که البته هنوز در ورزش ایران چندان شناخته شده نیست. البته تجارت و شغل مهم و جذاب دیگر جواد نکونام واردات انواع عطر و ادکلن‌های خارجی است و از این راه در طول سال درآمد زیادی کسب می‌کند. نکونامی که در زمان بازی کردن در اسپانیا خودروی مورد علاقه‌اش را به کمپانی‌های مشهور سفارش می‌داد اکنون در کویت روزهای آرام‌تری را نسبت به حضور در استقلال می‌گذراند و به لطف تجارتی که خود راه انداخته و البته درآمدهای فوتبالی، یکی از ثروتمندترین ورزشکاران ایرانی است.

جواد نکونام عاشق پسرش آریان است. در اردوهای استقلال مدام غر می‌زند که پسرش را می‌خواهد ولی حالا در کویت با خانواده‌اش زندگی می‌کند. آدم ولخرجی است. در سفرهای خارجی به نمایندگی‌های مختلف می‌رود و تا می‌تواند لباس می‌خرد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین