|

فال روزانه امروز | فال روزانه قهوه

فال روزانه پنجشنبه 16 آذر | نیت کنید و پیشگویی فردای خود را بخوانید

فال روزانه خود را براساس ماه تولدتان می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانه پنجشنبه 16 آذر | نیت کنید و پیشگویی فردای خود را بخوانید
کد مطلب : 41390

فروردین ماهی عزیز... امروز یکی از دوستانتان به شما خبر می‌دهد که می‌خواهد به دیدنتان بیاید. او را به خانه‌تان دعوت کنید اما درگیر پذیرایی بیش از حد نشوید زیرا او می‌خواهد صرفا شما را ببیند و برایش پذیرایی کردن یا تمیز بودن خانه‌تان آنچنان با اهمیت نیست. او حامل خبرهای مهمی برای شماست که می‌تواند مسیر زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد و درهای جدیدی را برای شما با کند.

اردیبهشت ماهی عزیز... شما فرد بسیار فعال و با نشاطی هستید ولی امروز خودتان هم نمی‌دانید که چرا انقدر کم حوصله شده‌اید. شاید به نتیجه نرسیدن کارهایتان دلیل این کم حوصلگی باشد. بهتر است امروز را در کنار خانواده‌تان طی کرده و از وجود آن‌ها لذت ببرید. زمان کوتاه است و ممکن است دیگر نتوانید چنین لحظاتی را تجربه کنید. نگران مسائل مالی نباشید قطعا در روزهای آینده از آنچه که فکرش را هم بکنید بهتر خواهد شد.

خردادماهی عزیز... از آنجایی که اخیرا برنامه‌های شما با موفقیت همراه نبوده است، به فکر یک تغییر بزرگ افتاده اید. امروز دوست دارید که در لحظه تصمیم بگیرید و با توجه به موقعیت همان لحظه موقعیت را ارزیابی کنید‌. می‌دانیم که شما دوست دارید همه چیز گذشته را کنار بگذرید و رو‌ش‌های نوین را امتحان کنید، اما بدانید که در برنامه‌های قدیمتان نکاتی نهفته که گذشت از آن حیف است. امروز حس ششم بیشتر به کار شما می‌آید، بنابراین اگر با موقعیتی غیر منطقی رو به رو شدید، به صدای دل خود گوش کنید.

تیرماهی عزیز... در این چند روز اخیر بسیار کار کرده و نیاز به تفریح کوتاه مدتی دارید. متاسفانه وضعیت مالی چندان روبه راهی نداشته و نمی‌توانید آنچنان که مایلید به تفریح و استراحت بپردازید. با وجود این موضوع کمی صبور باشید و تا قبل از غروب خورشید برنامه‌های خود را تغییر دهید، چرا که تفریحی هر چند ساده و کوچک در انتظار شماست.

مردادماهی عزیز... امروز دوست دارید که به جایی دور از شهر بروید اما احساس می‌کنید که برایتان امکان پذیر نیست. سخت نگیرید و کمی جسارت به خرج دهید، در غیر این صورت هیچوقت فرصت مورد نظر برایتان یافت نمی‌شود. احساس می‌کنید مسئولیت و وظایف زیادی روی سرتان خراب شده و پشت تان را خم کرده است. اگر با یک برنامه ریزی دقیق جلو روید، حتما تمام موانع را کنار خواهید زد. اگر دل شریک زندگی تان را شکسته اید، امروز که هر دوی شما انرژی خوبی دارید، زمان مناسبی است تا از دلش در آورید.

شهریورماهی عزیز... اخیرا کمی خودسر و لجباز شده‌اید. هر کاری که دوست دارید را، بدون توجه به اطرافیان تان انجام می‌دهید. اما وقتی که پای مسائل مالی در میان می‌آید، باید کمی محتاط تر باشید زیرا هر قدم بدون فکر ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد. با یکی از دوستان تان قرار گذاشته اید تا کاری را با هم آغاز کنید. اگر چه دوست تان قابل اعتماد است اما واحب نیست تمام زیر و بم کار را نشان اش دهید یا به بیانی فوت کوزه گری خود را فاش کنید. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

مهرماهی عزیز... شما با وجود این که در جستجوی حقیقت هستید به خوبی و راحتی با اطرافیان خود ارتباط برقرار می‌کنید. خیلی از مردم وقتی در چنین موقعیتی قرار می گیرند آنقدر درگیر مسیر خودشان می شوند که اگر کسی نظر مخالفی داشته باشد در مورد او به اشتباه قضاوت می‌کنند. با این حال باید این خطر شما را نیز تهدید می‌کند و همچنان احتیاط کنید تا شما هم در این دام گرفتار نشوید و فکر نکنید راهی که شما در پیش گرفته‌اید تنها راه درست است. اگر کسی زیادی در کارتان دخالت کند و مخصوصا اگر طوری رفتار کند که انگار بیشتر از شما می فهمد اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. با این حال از کوره در نروید و با آرامش از آنها تشکر کنید و راه خودتان را بروید.

آبان ماهی عزیز... شما ایده های بزرگی برای امروزتان در سر دارید و از صحت آنها اطمینان کامل داشته و اصلا دلتان نمی‌خواهد قبل از آن که دست به کار نقشه ها و اهدافتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. متاسفانه اگر فکر کنید همه چیز دقیقا همان طوری که خودتان دوست دارید پیش خواهد رفت ممکن است هنگام مواجه شدن با کوچکترین مشکل هم به اعتماد به نفس خودتان لطمه وارد کنید. شاید همکارانتان با نقشه ها و نظراتتان مخالفت کرده و فکر کنند خودشان ایده های بهتری دارند، با این حال اگر در دنبال کردن اهدافتان سرسخت باشید و دقت و احتیاط کافی داشته باشید شانس رسیدن شما به موفقیت خیلی زیاد خواهد بود.

آذرماهی عزیز... از انجام کارهای اخیر خود بسیار ناراضی هستید و همه چیز با تاخیر انجام می‌شود. این مشکلات باعث شده که عمیقا در فکر فرو روید. به راستی برای پیشرفت خود، چه کار بهتری می‌توانید انجام دهید؟ دوستی به شما پیشنهادی می‌دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید. وضعیت آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید بد نیست. از همین امروز با دوستانتان برای دیداری دوستانه قراری گذاشته و از آن لذت ببرید.

دی ماهی عزیز... زمانی که شریک زندگیتان فردی همیشه ناراضی باشد رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی مثل بالا رفتن از یک مسیر سربالایی ناهموار است. این که در رابطه عاطفیتان بخواهید طرف مقابلتان را به خاطر وضعیت موجود سرزنش کنید هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در این بازی یا هر دو نفر برنده می شوند یا هر دو می بازند. با دقت به صحبت‌هایش گوش کنید و شما هم نیازهایتان را با مهربانی بیان کنید تا بتوانید از این مرحله زندگی به خوبی عبور کنید.

بهمن ماهی عزیز... چندی است که به شدت گرفتار مشکلات اقتصادی هستید اما این مشکلات خللی در سطح اعتماد به نفس شما وارد نکرده است. همین گونه به راه خود ادامه دهید تا زمان آسایش و راحتی نیز فرا رسد. در این روز اتفاقات خوب زیادی برایتان می افتد که شما را غافلگیر خواهد کرد، به عنوان مثال دوستان جدیدی پیدا می‌کنید که مشترکات زیادی با آنها دارید. سعی کنید رابطه خود را با آنها ادامه دهید.

اسفند ماهی عزیز... امروز زندگی شما دچار تغییراتی خواهد شد که سورپرایزتان خواهد کرد. شما نیز دچار شک و تردید می‌شوید که کدام راه را انتخاب کنید. اگر چه فرصتی برای شما فراهم شده که تا به حال تجربه نکرده‌اید، اما نترسید زیرا به زودی خودتان را با شرایط جدید وفق خواهید داد و در این راه پیشرفت خواهید کرد. تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهید، تمرکز بر این تغییرات است. پس بهترین خود را ارائه دهید. از  آنجا که عشق زندگی تان روزهای خوبی را نمی گذراند، او را در مشکلاتش تنها نگذارید و با او همراه باشید. مطمئنا او در آینده از این کار شما قدردانی خواهید کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین