|

امیر آقایی

امیر آقایی بازیگر نقش نوید در سریال گناه فرشته کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه امیر آقایی

امیر آقایی بازیگر نقش نوید در سریال گناه فرشته متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ در ارومیه است.

امیر آقایی بازیگر نقش نوید در سریال گناه فرشته کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه امیر آقایی
کد مطلب : 41686

خبرنگار: علی طاهری

امیر آقایی بازیگر نقش نوید در سریال گناه فرشته متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ در ارومیه است.امیر آقایی در یک خانواده 4 نفری زندگی کرده است و تنها یک خواهر به نام نرمین دارد.

 

نام:امیر

نام خانوادگی:آقایی

تاریخ تولد:10 مرداد 1354

محل تولد:ارومیه

تحصیلات:لیسانس تئاتر

پیشه:بازیگر، نویسنده

سال های فعالیت:1380 تا کنون

وضعیت تاهل:مجرد

امیر اقایی

تحصیلات امیر آقایی

امیر آقایی لیسانس رشته کارگردانی دارد. او پس از اتمام دوره دبیرستان در رشته کارگردانی به تحصیل پرداخت و در این رشته فارغ‌التحصیل شد. او قرار بود در فیلم پایان‌نامه بازی کند که چون نسخه اولیه فیلمنامه تغییر کرد از بازی در این فیلم انصراف داد. او در برنامه هفت گفت که بابت انصراف از حضور در فیلم پایان‌نامه که درباره حوادث بعد از انتخابات ۸۸ بود مبلغ 170 میلیون تومان جریمه شد؛ البته این بازی نکردن فقط به پرداخت جریمه ختم نشد و مدتی هم آقایی ممنوع الکار بود.

ازدواج و همسر امیر آقایی

امیر آقایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. 

او در مورد ازدواج خود با حضور در برنامه دور همی مهران مدیری گفت:

تاکنون هیچ وقت به خواستگاری نرفته ام. ازدواج مسئولیت بسیار بزرگی و سختی است هر گاه این توانایی را در خود ببینم که بتوانم بار دیگری را بر دوش بکشم حتما ازدواج می کنم.

امیر اقایی

نحوه ورود امیر آقایی به بازیگری

امیر آقایی در اواخر دوره دبیرستان بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری را در خیابان دید و تصمیم گرفت در این کلاس‌ها شرکت کند. او 2 ترم زیر نظر اساتیدی چون احمد آقالو و خسرو دهقان به آموزش بازیگری پرداخت و دوره‌های کلاس بازیگری را تکمیل کرد. پس از پایان کلاس‌های بازیگری به تئاتر وارد شد و در چندین تئاتر به ایفای نقش پرداخت. البته امیر آقایی قبل از ورود به تئاتر در فیلم «ضیافت» به کارگردانی مسعود کیمیایی به عنوان سیاهی لشکر حضور داشت. نخستین تجربه بازیگری در تئاتر امیر آقایی به سال 1375 برای بازی در تئاتر «آن سوی آینه» بازمی‌گردد که در کنار آزیتا حاجیان بازی کرد. او در آن زمان در سال اول دوران دانشجویی بود که به دلیل عدم حضور یکی از بازیگران گروه تئاتر آزیتا حاجیان به طور اتفاقی روی صحنه رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین