|

تعبیر خواب

تعبیر خواب رانندگی کردن چیست؟ | رانندگی کردن در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب رانندگی کردن از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب رانندگی کردن چیست؟ | رانندگی کردن در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41787

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب رانندگی کردن از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

 

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب مشاهده کنید که در خودرو وانت نشسته و شخص دیگری در حال رانندگی بود، چنین تعبیر دارد احتمالاً در شرایطی قرار می گیرید که لازم است اطرافیان و یا دوستان شما را مورد حمایت و یاری قرار دهند. حتی این امر می‌تواند در زمینه مشکلات خانوادگی نیز ایجاد شود.

هنگامی که در رویا ببینید در حال رانندگی بوده و افسر پلیس دستور توقف به شما داده و برگه جریمه ای برای تان صادر میکند، معنای نیکویی دارد و به منزله خطاها و اشتباهاتی است که مرتکب شده ولی کسی از عزیزانتان شمارا به آن متوجه کرده و از ادامه و شدت گرفتن آن جلوگیری می کند.

از نظر کارل گوستاو یونگ

خوابی که در آن رویابین شاهد رانندگی کردن خودش باشد تعبیر به منزلت و مقامی است که به آن جایگاه رسیده و از آن نفع می برد‌.

چنانچه کسی در خواب ببیند که در حال رانندگی با خودرویی است که هیچ شناختی از آن ندارد، به این معناست که ممکن است شرایط غیر قابل پیش بینی و یا رویداد های ناشناخته ای را در زندگی تجربه کند.

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون خوابی که در آن ببینید در حال رانندگی با خودرویی هستید، به مفهوم رشک و حسادتی است که نسبت به دیگران در وجودتان شعله گرفته به طوری که تمام افکار و رفتارتان را تحت شعاع قرار داده و احساس شکست و پریشانی می‌کنید.

اگر در خواب مشاهده کنید در حال رانندگی هستید، تعبیر به این معناست که در بخشی از زندگی که ممکن است شغل و حرفه، تخصص و یا هر زمینه ای باشد، برنامه ها و ایده های جدیدی را اعمال کرده که منجر به بهبودی، پیشرفت و ارتقا در آن شده و خوشحالی را به همراه دارد.

چنانچه در رویا متوجه شوید رانندگی شما به گونه ای است که از آن لذت برده و یا حتی برای کسب درآمد به آن مبادرت می کنید، به منزله اخبار مثبت و خوشایندی است که از آن مطلع می شوید.

زمانی که در خواب ببینید در حین رانندگی به ناگاه خودرو دچار اشکال شده و از حرکت باز ایستاد، تعبیر به آن است که با وجود دیدگاه مثبت و انتظاراتی که برای ثمره تلاش و اعمالتان از زندگی تارید، ولی بسیار کمتر از آن عایدتان میشود.

هنگامی که در رویا مشاهده کنید در خودرویی به رنگ سفید با سرعت بالا مشغول رانندگی هستید، بیانگر دوره ای است که مشکلات و موانع را پشت سر گذاشته و به آرامش خاطر و لذت دست می یابید.

اگر در خواب ببینید که با سرعتی بسیار کم در حال رانندگی هستید، به معنای آن است که از عمل به تکالیف و مسئولیت‌های بر عهده تان، ثمره خوبی نصیبتان می‌شود.

تعبیر خواب رانندگی بر‌ اساس موضوع آن 

ندیدن رو به رو در رانندگی

در صورتی که قادر به دیدن پیش روی خود نیستید، به این معناست که در واقعیت از شرایط و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید آگاهی و شناخت کافی نداشته و حتی برنامه‌ها و اهدافی را برای خود تعیین کرده اید. بدین ترتیب مستاصل و درمانده هستید.

رانندگی با اتوبوس

زمانی که در خواب ببینید در حال رانندگی با یک اتوبوس هستید، تعبیر به این معناست که به زودی آشنایی و مصاحبتی با افراد مثبت و بذله گویی خواهید داشت. معنای دیگر این رویا به منزله رفتن به سفری است که در کنار دوستان جدید انجام می شود.

از جمله معانی که برای رویای هدایت و رانندگی اتوبوس بیان می شود، تمایل شدید شما در کنترل و مدیریت شرایطی است که در آن حضور دارید و این موضوع نشات گرفته از قدرت طلبی و حس مدیریتی است که موجب قرار گرفتن شما در راس امور می شود.

اگر در خواب مشاهده کنید در داخل اتوبوس نشسته اید و شخص دیگری عهده‌دار رانندگی آن است، چنین تعبیر می شود که هویت و شخصیت خود را به فراموشی سپرده و زیر پا نهاداید. همانگونه که دوستان و اطرافیان تان رفتار می کنند، تسلط و رشته زندگی از دستان شما خارج گشته و به شخصی بی قید و بند تبدیل شده اید.

رانندگی با ماشین سواری

خوابی که در آن ببینید در حال رانندگی با یک خودروی سواری هستید، تعبیر به منزله مهارت شما در مدیریت و کنترل همه جنبه های زندگی است. همچنین مسیر و راهی که لازم است برای پیشبرد اهداف طی کنید، کاملاً از جوانب و پیچ و خمی که در آن وجود دارد، آگاه بوده و شناخت کافی دارید. در عین حال بیانگر خشنودی و رضایتی است که شما از جنسیت و همچنین عواطف و احساسات مربوط به آن دارید. معنای دیگر چنین رویایی اشاره به حرفه و تخصصی است که با پتانسیل زیاد و مثبت شروع کرده و در آن اقدام به کار می کنید.

رانندگی با ماشین لاکچری

چنانچه در خواب مشاهده کنید در اتومبیلی مدل بالا و و لوکس سوار هستید، اشاره به خرج و مخارج هنگفت و بی حساب و کتابی دارد که انجام داده و موجب از دست دادن هزینه گزافی برای شما شده است.

تعبیر دیگری که برای خواب رانندگی با ماشین لاکچری متصور است، تمایل شدید شما از رسیدن به مقام و منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع می باشد.

در عین حال دیدن این خواب به معنای پایین بودن سطح اعتماد به نفسی است که در وجود شما بوده که موجب تصمیم گیری های غیر اصولی و نادرست در زندگیتان میشود.

رانندگی با تاکسی

چنانچه در رویا خودتان را مشغول رانندگی با خودرو تاکسی ببینید، به این معناست که اطراف و پیرامون تان را با دوستان و اشخاصی متظاهر و لاابالی پر کرده‌اید که گذراندن ایام در کنارشان موجب به وجود آمدن احساس بیهودگی و عبث در وجودتان شده است.

رانندگی با آمبولانس

اگر در خواب مشغول رانندگی با آمبولانس بودید، تعبیر به منزله اهمیت و ارزش زیادی است که برای خود و نیازهای تان قائل بوده و پرداختن به آن را در اولویت قرار می دهید.

گاهاً تعبیری که برای دیدن چنین رویایی بیان می شود، بیانگر عدم استقلالی است که موجب می‌شود تا امورات و برنامه های مهم زندگیتان را به اشخاص دیگر واگذار کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین