|

تعبیر خواب

تعبیر خواب بوسیدن چیست؟ | بوسیدن در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب بوسیدن از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب بوسیدن چیست؟ | بوسیدن در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41813

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب بوسیدن از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

 

از نظر امام جعفر صادق (ع)

از نظر امام جعفر صادق بوسه زدن و بوسیدن کسی یا چیزی در خواب، چهار تعبیر دارد:

✍️تعبیر اول، رزق و روزی، خیر و برکت، سود و منفعت است. زندگی تان به لطف خداوند، پر رونق تر از قبل خواهد شد.

✍️تعبیر دوم، رسیدن به مراد، خواسته و حاجت قلبی تان است. به زودی یکی از آرزوهای بزرگ شما برآورده خواهد شد.

✍️تعبیر سوم، پیروزی و غالب شدن بر دشمنان تان است. خداوند توانایی مقابله با نیت های شوم دشمنان را به شما خواهد داد.

✍️تعبیر چهارم، شنیدن سخنان و صحبت هایی که باعث خوشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد.

همچنین امام صادق (ع) درباره بوسیدن مرده از روی شهوت، می فرمایند: اگر در خواب دیدید که شخص مرده ای را از روی شهوت و غریزه شهوانی خود بوسیدید، تعبیر چنین خوابی ازدواج با یک زن است. شما با این ازدواج، به تمام خواسته ها و آرزو های دیرینه خود دست می یابید.

از نظر محمد ابن سیرین

از نظر محمد ابن سیرین اگر کسی در خواب دید که به کسی که می شناخت و به او علاقه دارد؛ بوسه داد، تعبیرش این است که شما این فرد را بسیار دوست می دارید و در واقع خواستگار و عاشق او هستید.

✍️اگر شخص غریب و نا آشنایی را در خواب بوسیدید، تعبیر چنین خوابی این است که از جایی و یا کسی که انتظار ندارید و اصلا فکرش را نمی کنید، به شما پول و سودی خواهد رسید.

✍️اگر به عالم رویا دیدید که فرد مشهور و سر شناسی را بوسیدید، این خواب معنایش رسیدن به سود و نفع از طریق این شخص است. در واقع شرایطی ایجاد خواهد شد که این شخص به شما کمک می کند تا به خواسته خودتان برسید.

✍️ابن سیرین بوسیدن لب مرد نامحرم در خواب را به جدایی و رهایی از غم و لحظات سخت تعبیر کرده است. اگر اکنون به لحاظ مالی، روحی و به طور کلی شرایط زندگی، در روزهای سخت قرار دارید، پس این خواب نوید از لحظات و اتفاقات خوش می دهد.

✍️اگر این بوسه بسیار عمیق و با احساس قوی همراه بود، میزان فراغت شما از غم بیشتر خواهد بود. البته بایستی ذکر کنیم که در جایی دیگر بوسیدن نامحرم را به دشمنی نیز تعبیر کرده اند.

✍️اگر بخواهیم به لحاظ دشمنی و خصومت این خواب را تعبیر کنیم، این دشمن بسیار زرنگ، ناپاک و حیله گر، و بسیار بدجنس و ناجوانمرد است. در واقع دشمنی این شخص با شما از روی حسابگری و تلافی کردن نیست، بلکه ناشی از ذات و طینت بد اوست که با همه کس سر دشمنی و حسادت دارد، الخصوص با شخص شما که چنین خوابی از این خصومت به شما خبر می دهد.

از نظر ابراهیم کرمانی

از نظر ابراهیم کرمانی اگر در خواب دیدید که مردی را با شهوت می بوسیدید، به واسطه شخصی که مرده است، شما به خیر و برکت خواهید رسید و یا اینکه شما در هر جمع و مجلسی از شخصی که برایتان عزیز بوده و اکنون از دنیا رفته، با نام نیکو و دعای خیر یاد می کنید.

✍️اگر در خواب دیدید که شخص مرده ای شما را بوسید، تعبیر چنین خوابی این است که یا از اموال و دارایی و یا علم و دانشی که وی به جا گذاشته استف چیزی نصیب و عاید شما خواهد شد.

✍️اگر در خواب دیدید که شخص آشنا به عالم خواب شما را بوسید، در واقعیت و بیداری شما از او خوشتان می آید و می خواهید که به خواستگاری اش بروید.

اگر دیدید که اجازه نداید او شما را ببوسد، بدین معناست که شما به مقصود و نیت خودتان نخواهید رسید.

✍️ابراهیم کرمانی بوسیدن لب در خواب را نمادی از حسرت و نظر تنگی می داند. شما در آینده برای چیزی که نمی توانید داشته باشید، حسرت می خورید و آه می کشید.

✍️اگر در خواب بوسه زدن دختر و پسری را دیدید و شما سعی کردید که آن دو را نصیحت کرده و از این عمل بازدارید، تعبیرش این است که امکانات بسیار فراوان و زیادی را به دست خواهید آورد و از این بابت می توانید کارهایتان را بهتر از قبل مدیریت کنید و به موفقیت برسید. اگر این دو به نصیحت شما گوش دادند، تعبیرش برای شما این است که تمام کارهای نیمه تمام و متفرقه خودتان را نظم و سامان می بخشید و امورتان بر وفق و مراد شما صورت خواهد گرفت.

✍️اگر به عالم رویا دیدید که زن بدکاره و فاسدی را که همگان وی را می شناختند، شما را بوسید؛ این خواب تعبیرش خصومت و دشمنی است. این دشمن بسیار ضعیف و حقیر و فرومایه است که با اعمال و رفتارش باعث به زحمت و سختی افتادن شما می شود و حال روحی شما را درگیر حس نفرت و سرزنشِ خودتان می کند.

✍️اگر در خواب دیدید که این زن را از خودتان دور کردید و اجازه ندادید به شما نزدیک شود، پس این خواب نشان می دهد که این دشمن را شکست می دهید و از رنجش و آزار او دور خواهید شد. در واقع این خواب نشان می دهد که دشمن برای رسیدن به مقصودش، ناکام و عاجز شده است، و برای شما نیز شادی و نشاط را نشان می دهد.

از نظر دانیال نبی

دانیال نبی بوسه زدن به لبهای یک مرد، زن، دختر و یا پسر را دشمنی و خصومت با شخصی می‌داند. این دشمن شما فردی است دروغگو، بی دین، حیله گر و بد طینت، بی حیا و نا نجیب، مایوس و ناامید از خوبی کردن به مردم. این شخص همیشه در حال فرا خواندن مردم به افکار و اعمال نا درست و شر می خواند، پس با این تفاسیر بسیار مراقب باشید و اگر می دانید این فرد کیست، از او دوری کنید.

از نظر شیخ طوسی

از نظر شیخ طوسی بوسیدن معشوق در خواب، تعبیرش بر گشایش و ترقی در زندگی واقعی است. رزق و روزی شما گسترش می یابد و به عظمت و بزرگواری خواهید رسید و همچنین وسعت دید و نگرش شما به زندگی نیز بهتر خواهد شد.

✍️اگر در بیداری نامزد و یا معشوق ندارید و همچنین شخصی که بوسیدید یک غریبه بود، تعبیر چنین خوابی بالعکس خواهد بود. رزق و روزی و خیر و برکت در زندگی تان تنگ تر خواهد شد و همچنین زندگی روزهای سخت خود را به شما نشان خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین