|

فال روزانه

فال روزانه شنبه 9 دی | نیت کنید و پیشگویی فردای خود را بخوانید

فال روزانه خود را براساس ماه تولدتان می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانه شنبه 9 دی | نیت کنید و پیشگویی فردای خود را بخوانید
کد مطلب : 41815

خبرنگار: علی طاهری

فال روزانه خود را براساس ماه تولدتان می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

فال روزانه فردا متولدین فروردین ماه

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت ماه

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی. احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

فال روزانه فردا متولدین خرداد ماه

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

فال روزانه فردا متولدین تیر ماه

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

فال روزانه فردا متولدین مرداد ماه

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی.مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

فال روزانه فردا متولدین شهریور ماه

گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

فال روزانه فردا متولدین مهر ماه

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

فال روزانه فردا متولدین آبان ماه

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

فال روزانه فردا متولدین آذر ماه

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی. مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

فال روزانه فردا متولدین دی ماه

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

فال روزانه فردا متولدین بهمن ماه

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

فال روزانه فردا متولدین اسفند ماه

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین