|

تعبیر خواب

تعبیر خواب گم شدن چیست؟ | گم شدن در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب گم شدن از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب گم شدن چیست؟ | گم شدن در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41823

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب گم شدن از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

 

تعبیر خواب گم شدن (گم شدن خود فرد)

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده‌ است:

تصویر گمشده در خواب نشان‌دهنده سردرگمی، از دست رفتن انگیزه و توان برای گرفتن تصمیمات قاطع را نشان می‌دهد. گاهی به مسائلی اشاره می‌کند که در زندگی شما پدیدار شده‌اند و شما از آن‌ها بی اعتنا گذشته‌اید ولی آن‌ها تاثیر منفی خود را بر شما برجای گذاشته‌اند. در این صورت، در محیطی که در آن گم شده‌اید توجه و تامل کنید بلکه ریشه آن مسئله را دریابید.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی گم شده‌ای، تعبیرش این است که در آن مکان کسی به تو اهمیتی نمی‌دهد و تو را به حال خودت رها می‌کنند و قدر تو را نمی‌دانند.

کارل یونگ می‌گوید:

خواب دیدن اینکه شما گم شده‌اید بیانگر این است که شما مسیر زندگی تان را گم کرده‌اید یا نگرش خود را نسبت به اهدافتان گم کرده‌اید. شما ممکن است در مورد مسیری که در زندگی پیش می‌گیرید نگران و نامطمئن هستید.

اگر تلاش می‌کنید که درخواست کمک کنید، به این معنی است که شما تلاش می‌کنید حمایت کسب کنید.

شما به دنبال کسی هستید که به او تکیه کنید. تعبیر دیگر این است که گم شدن به این معنی است که شما هنوز دارید با موقعیتی جدید که قوانین و شرایطش مدام تغییر می‌کند سازگار می‌شوید.

خواب دیدن اینکه کس دیگری گم شده است بیانگر مسائل حل نشده یا احساسات حل نشده در مورد کسی است که گم شده است. چه جنبه‌ای از آن فرد را ممکن است درون خود گم کرده باشید، این را در نظر بگیرید. شاید شما نیاز دارید که این جنبه‌ها را دوباره به دست آورید و دوباره تایید کنید

 

تعبیر خواب گم شدن بچه و زن

ابن سیرین:‌ اگر ببینی زن یا فرزند تو گم شده است، تعبیرش ضرر و زیان می‌باشد.

 

تعبیر خواب گم شدن وسیله

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی چیزی از تو گم شده است، اگر آن چیز تعبیر خوبی داشته باشد، دچار غم و اندوه می‌شوی، ولی اگر تعبیر بدی داشته باشد، تعبیرش این است که کار و امور تو منظم و رو به راه می‌شود.

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می‌دهد که بیننده خواب کسی را از دست می‌دهد یا از سمتی معزول می‌شود.

گم شدن سنجاق به معنی از دست دادن همان کسی است که تعبیر سنجاق به او بر می‌گردد (دوست مهربان، رفیق خوب) و به معنی معلق ماندن کارهایی است که او می‌توانست انجام دهد .

اگر ببینید عقیقی داشته‌اید که گم شده مالی را از دست می‌دهید یا فرصتی خوب و مناسب از شما فوت می‌شود .

آنلی بیتون می‌گوید: 

 گم کردن سند در خواب ، علامت آن است که برای احقاق حقوق خود با دشمنان کشمکش خواهید کرد .

گم کردن سینه ریز در خواب ، علامت آن است که به زودی دست سنگین ماتم را بر شانه خود احساس خواهید کرد .

اگر خواب ببینید شال خود را گم کرده‌اید، علامت آن است که به اندوه و پریشانی دچار خواهید شد. اگر دختری چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که مردی خوش قیافه او را تا آستانه بر هم زدن قول و قرار ازدواجش با مردی دیگر پیش خواهد برد .

اگر در خواب طلا گم کنید ، علامت آن است که در اثر سهل انگاری بهترین فرصت را در زندگی خود از دست می‌دهید .


تعبیر خواب گمشدن در مکانی ناشناخته

تونی کریسپ: این تصویر نشان می‌دهد که شما در ناحیه‌ جدیدی از تجربه یا شرایط جدیدی از زندگی قرار گرفته‌اید. 

 

تعبیر خواب گم شدن در خیابان

تعبیر خواب گم شدن در خیابانی ناشناس اشاره به سختی‌ها و مشکلاتی دارد که در تعامل با دیگران با آن‌ها مواجه خواهید شد. شما نمی‌توانید با افراد مهم و تاثیر گذاره در پروژه‌های پیش رو ارتباطی سازنده برقرار کنید.

همچنین این خواب می تواند با زندگی شخصی شما و مشکلاتی که در زندگی شخصی در جریان تعامل با نزدیکان خود تجربه می کنید نیز در ارتباط باشد. شما باید به شدت مراقب رفتارتان باشید (صحبت و اعمالی که انجام می‌دهید) زیرا نمی خواهید که در نهایت عمدا یا سهوا به کسی آسیب برسانید یا کسی را آزرده خاطر سازید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین