|

تست دقت | کدام شخصیت باید فورا به اورژانس مراجعه کند؟

تصویر آزمون شناسایی بیمار اورژانسی نشان دهنده سه شخص است که کنار هم ایستاده اند و همانطور که از نام تست هوش پیدا است، هر سه مریض هستند اما یکی از آن‌ها یک بیمار اورژانسی است.

تست دقت | کدام شخصیت باید فورا به اورژانس مراجعه کند؟
کد مطلب : 41834

خبرنگار: علی طاهری

تصویر آزمون شناسایی بیمار اورژانسی نشان دهنده سه شخص است که کنار هم ایستاده اند و همانطور که از نام تست هوش پیدا است، هر سه مریض هستند اما یکی از آن‌ها یک بیمار اورژانسی است که باید هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه کند. حالا شما بگویید کدام یک باید زودتر پزشک را ببیند؟ آیا مردی که پایش را گچ گرفته و عصا به دست دارد نیاز فوری به پزشک دارد یا یکی از دو زن درون تصویر؟

در واقع درون تصویر تنها کسی که مریض به نظر می‌رسد، همین مرد است اما ظاهرا بیماری مرد وخیم نیست و شاید یکی از این دو زن مریض باشند. آیا می‌توانید بگویید کدام یک مریض هستند؟

تست

آزمون شناسایی بیمار اورژانسی

سعی کنید با تمرکز بیشتر و حواس جمع به تصویر نگاه کنید، رمز موفقیت و برنده شدن در این آزمون استفاده از هوش و قدرت ذهن‌تان است. شما باید تشخیص دهید که کدام یک واقعا بیمار است و کدام یک نه!

بیایید یک بار دیگر به تصویر نگاه کنیم تا بتوانیم فرد بیمار را تشخیص دهیم، البته بیماری که به کمک های فوری نیاز دارد.

تست

جواب تست هوش امروز

اگر موفق به یافتن بیمار شده اید، به شما تبریک می‌گوییم شما فردی تیزهوش با قدرت ذهنی بالایی دارید. اما اگر هنوز نتوانستید بیمار اورژانسی را در تصویر تشخیص دهید، حتما به تصویر زیر نگاه کنید.

بله! اگر به زن سمت راست نگاه کنید، متوجه پاهای متورم و قرمز او خواهید شد. او باید فورا به پزشک مراجعه کند، زیرا ممکن است مبتلا به بیماری قلبی باشد.

تست

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین