|

گیفت کارت: راهکاری آسان برای دسترسی به دنیای بی‌پایان اپلیکیشن‌ها و خدمات شرکت اپل

گیفت کارت: راهکاری آسان برای دسترسی به دنیای بی‌پایان اپلیکیشن‌ها و خدمات شرکت اپل
کد مطلب : 44972

 

کاربران و دارندگان گوشی‌های آیفون و سایر گجت‌های این شرکت برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوناگون سیستم‌ عامل ios به اپ استور مراجعه می‌کنند. با این حال برای استفاده از خدمات و برنامه‌های مشخصی باید هزینه‌ی مربوط به آن را پرداخت کنید. مشکلاتی که در دسترسی به سرویس‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی وجود دارد، معمولاً آن‌ها را ناامید می‌کند، اما به کمک یکی از شگفت‌انگیزترین خدمات شرکت اپل یعنی خرید گیفت کارت اپل Apple آیتونز اپ استور از منابع معتبر و مطمئن می‌توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد. اگر می‌خواهید با ماهیت انواع گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا آشنا شوید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید‌.

گیفت کارت اپل ارزان چیست؟

با خرید مستقیم گیفت کارت اپل یکی از خدمات کاربردی این شرکت در اختیار شما قرار می‌گیرد که به واسطه‌ی آن قادر هستید محصولات و خدمات این مجموعه را خریداری کنید. گیفت کارت در اصل نوعی کارت هدیه به شکل فیزیکی یا مجازی است که با قیمت‌های متفاوت ۵، ۱۰، ۱۵، ۵۰ دلار یا مبالغ بالاتر به فروش می‌رسد و به ازای میزان اعتبار خود حساب اپل آیدی شما را شارژ می‌کند.

با این حساب می‌توان گفت که شما با خرید گیفت کارت اپل از منبعی معتبر به کارتی بدون نام و تاریخ انقضا دسترسی پیدا می‌کنید که برای هدیه دادن به دوستان و اعضای خانواده هم گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

روش خرید و تحویل آنی انواع گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا

خرید اینترنتی گیفت کارت 50 دلاری اپل آمریکا

پیش از خرید گیفت کارت اپل بدون احراز هویت، نکات مهمی وجود دارند که باید حتماً در نظر داشته باشید. اول اینکه به دلیل محبوبیت بالای خرید کارت اپل ایدی وب‌سایت‌های زیادی در زمینه‌ی ارائه‌ی گیفت کارت اپل آیتونز ۵ دلاری اپل فعالیت می‌کنند که همه‌ی آن‌ها معتبر نیستند و استفاده از آن‌ها ممکن است مشکلات متعددی را برای شما ایجاد کند؛ به همین جهت لازم است که خرید و قیمت گیفت کارت اپل (آمریکا، 50 دلار) را از منابع معتبر پیگیری کنید.

دوم اینکه این محصول در مبالغ مختلفی به فروش می‌رسد که دو نوع متداول آن گیفت کارت ۵ دلاری اپل و گیفت کارت 50 دلاری اپل آیتونز ریجن آمریکا را شامل می‌شوند و مشخصات آن‌ها هم به شرح زیر است:

گیفت کارت 5 دلاری اپل (آمریکا) / Apple 5$ Gift card (US

در صورت خرید گیفت کارت اپل 5 دلاری آمریکا می‌توانید به اندازه‌ی مبلغ آن یعنی ۵ دلار حساب خود را شارژ و از خدمات مختلف اپل که تا پیش از این استفاده از آن‌ها ممکن نبود بهره‌مند شوید. البته این کارت برای انواع پلتفرم‌های مختلف این شرکت از قبیل آیتونز، اپ استور، اپل موزیک و آی‌کلود هم موجود است که می‌توانید بعد از اولویت‌سنجی نیاز خود نسبت به تهیه‌ی بهترین نوع گیفت کارت اپل آیتونز 5 دلاری اقدام کنید.

گیفت کارت 50 دلاری اپل Apple آیتونز

با خرید گیفت کارت اپل آیتونز 50 دلاری حساب شما به اندازه‌ی مبلغ کارت شارژ می‌شود تا بتوانید مطابق با نیاز خود برای خرید خدمات و برنامه‌های گوناگون این شرکت به سراغ آن بروید. البته نکات مهمی وجود دارند که حتماً باید در زمان خرید اینترنتی گیفت کارت 50 دلاری اپل آمریکا و سایر مبالغ در نظر داشته باشید تا مشکلی برای شما در این زمینه ایجاد نشود.

نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت اپل استور

گیفت کارت اپل آیتونز 5 دلاری

تفاوتی ندارد که هدف شما خرید گیفت کارت 50 دلاری اپل آیتونز Apple یا گیفت کارت 100 دلاری رایگان باشد، در هر صورت باید در زمان انجام این کار به مواردی که در زیر بررسی شده‌اند، توجه کنید:

  • خرید گیفت کارت اپل رسمی و معتبر/ تحویل آنی صرفاً با تهیه‌ی آن از منابع معتبر و خوش‌آوازه امکان‌پذیر است.
  • لازم است که پیش از نهایی‌سازی استعلام قیمت و خرید گیفت کارت ایتونز 50 دلاری نسبت به هماهنگی ریجن کارت با ریجن اپل آیدی اطمینان حاصل کنید.
  • به دلیل تنوع بالای مبالغ و قیمت گیفت کارت اپل موزیک حتماً از کافی‌بودن اعتبار و هماهنگی آن با نیاز خود مطمئن شوید.
  • بعد از خرید گیفت کارت اپل استور نمی‌توانید آن را دوباره شارژ کنید؛ بنابراین در صورت اتمام اعتبار خود باید به فکر خرید گیفت کارت اپل آیتونز ارزان و جدید باشید.
  • با خرید شارژ پنج 5 دلاری اپل به صورت مجازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک کد ۱۶ رقمی به شما ایمیل یا پیامک خواهد شد.

تهیه و خرید گیفت کارت اپل رسمی و معتبر چه مزایایی به همراه دارد؟

خرید گیفت کارت 5 دلاری و مبالغ دیگر جدا از فراهم‌کردن امکان دسترسی به سرویس‌ها و خدمات متنوع شرکت اپل می‌تواند مزایای زیر را هم برای شما به همراه داشته باشد:

  • دسترسی به کارت به صورت فیزیکی یا آنلاین
  • هدیه‌ای کاربردی برای دوستان و اعضای خانواده
  • فروش در مبالغ متنوع برای خرید آسان و بدون دردسر
  • امکان استفاده و افزایش اعتبار به حساب به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • عدم نیاز به سرویس‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌ پال، مستر کارت و ویزا کارت

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین