|

وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 400 میلیونی هدیه دولت به این افراد | وام فوری با تحویل آنی و سود کم + جزئیات

رییس صندوق ملی مسکن گفت: نرخ سود تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن برای برخی از اقشار جامعه از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش می‌یابد.

وام فوری 400 میلیونی هدیه دولت به این افراد | وام فوری با تحویل آنی و سود کم + جزئیات
کد مطلب : 40390

موقعیتی را تصور کنید که احتیاج به پول نقد دارید و یا برای خرید خانه یا ماشین دل‌خواهتان باید نقدینگی خود را افزایش دهید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟! مطمئنن گرفتن وام فوری از بانک است. وام فوری به وامی گفته می‌شود که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان (۲ تا ۴ روز کاری) به مشتریان خود پرداخت می‌کنند.مهم‌ترین آنها وام فوری بانک ملت و وام فوری بانک ملی است.

رییس صندوق ملی مسکن گفت: نرخ سود تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن برای برخی از اقشار جامعه از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش می‌یابد.

مهدیار اسماعیلی رییس صندوق ملی مسکن با بیان اینکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار واحد مسکن ملی در حال اجرا است گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی برای بخشی از اقشار از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد رسید است. که در تلاش هستیم برای سایر بخش ها هم کاهش دهیم.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

اشخاصی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که 60 درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات 15 درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر 60 ماه به صورت ودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

هدف بانک رفاه از ارائه این طرح تسهیلاتی چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان است. کل سود تسهیلات به 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان است.

طرح تسهیلاتی «میعاد» یکی از طرح‌های اختصاصی بانک سینا است که به منظور اعمال سیاست‌های خدماتی تدارک دیده شده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان بوده و در زمره تسهیلات ارزان قیمت بانکی قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی بانک سینا، آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان دریافت وام 200 میلیونی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت با حداقل مبلغ سپرده 100 هزار تومان افتتاح کنند. حداقل میانگین سپرده گذاری متقاضیان این تسهیلات باید 5 میلیون تومان باشد و حتما سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات فراهم شود. براساس این طرح تسهیلاتی به ازای هر ماه سپرده گذاری، سه ماه بازپرداخت اقساط در نظر گرفته خواهد شد، با این حال مدت زمان تسویه تسهیلات از 36 ماه فراتر نخواهد رفت. نرخ این تسهیلات 9 درصد بوده و در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود. وثایق مربوط به این وام براساس مصوبه بانک و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اعتباری در نظر گرفته خواهد شد.

مدارک لازم دریافت وام و مبلغ اقساط آن

در صورتی که مشتریان واجد شرایط باشند باید مدارک مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات اعم از اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را به شعبه مورد نظر ارائه بدهند و فرم مربوط به دریافت این تسهیلات را پر کنند.

با توجه به میزان وام، مدت زمان بازپرداخت آن و نرخ سود، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دنبال ارائه تسهیلات ارزان قیمت و وام کم سود برای اعضای صندوق هنر هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی درباره دادن تسهیلات مسکن و خودرو به خبرنگاران گفت: نخست آن‌که کار مسکن و بحث‌های مربوط به مسکن را شروع می‌کنیم و به زودی کلنگ‌زنی شهر هنر را خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: هنر به معنای نه هنر صرف، اختصاری است (ه) به معنای هنرمندان، (ن) به معنای نویسندگان و (ر) به معنای روزنامه‌نگاران است.

وی ادامه داد: در حال آغاز ساخت ۲ هزار واحد هستیم. وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارشاد در حال همکاری هستند. زمین این کار برای خودمان است و در بهترین نقطه پرند در کنار دانشگاه آزاد در حال ایجاد «شهر هنر» هستیم.

اسماعیلی درخصوص تسهیلات خودرو بیان کرد: در مورد خودرو گفتیم تسهیلاتی را ارائه دهند. ان‌شاالله به زودی سامانه‌اش بالا خواهد آمد و بتوانیم به همه اعضای صندوق که شرایطش را دارند، تسهیلات ارزان قیمت برای خرید خودرو و تسهیلات جدید ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تسهیلات جدید برای وام کم سود ارائه دهیم که افراد بتوانند وضعیت‌شان را ارتقاء دهند و این برنامه جدی ماست. قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها را منعقد کردیم و الان اجرا می‌شود، بانک‌ها هم پای کار آمدند و این وظیفه ما در صندوق هنر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: امروز در صندوق هنر همه افراد ۶۰ سال به بالا رایگان بیمه تکمیلی می‌شوند. غالباً سن که به بالای ۶۰ سال می‌رود افراد دچار مشکلات سلامتی می‌شوند و نیاز به مراقبت‌های درمانی بیشتری دارند، افراد بالای ۶۰ سال بیمه تکمیلی‌شان رایگان است و این یک اتفاق بزرگ است. بدون سر و صدا دوستان من این خدمات را انجام می‌دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین