|

تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | کدوم یکی از این انگشتا شبیه انگشت شماست؟ یکیو انتخاب کن و روحیاتت رو بهتر بشناس

کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

تست شخصیت شناسی  | کدوم یکی از این انگشتا شبیه انگشت شماست؟ یکیو انتخاب کن و روحیاتت رو بهتر بشناس
کد مطلب : 40485

تست‌شخصیت شناسی یکی از روش‌های شناخت شخصیت است که در روانشناسی شخصیت کاربرد دارد.  تست‌های شخصیت شناسی  برای موقعیت‌های خاصی کاربرد دارند. برخی از این تست‌ شخصیت شناسی ها نسبت به باقی آنها دقیق‌تر هستند.یکی از راه‌های تشخیص بیماری و انتخاب بهترین درمان انجام تست شخصیت شناسی است.تست شخصیت شناسی ابزاری برای ارزیابی شخصیت فرد است. با استفاده از آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کسب کنیداگر در اینترنت به دنبال تست شخصیت شناسی باشید با انواع آزمون‌های غیررسمی و بی‌اعتبار روبرو می‌شوید. این آزمون‌ها تنها جنبه سرگرمی داشته و ارزیابی رسمی و علمی از شخصیت شما ارائه نمی‌دهند.

کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

انگشت A

شما عموماً به نظر دیگران فردی قوی و انعطاف پذیر هستید. شما مستقل هستید و دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید، اما واقعا حساس و احساساتی هستید. فردی صادق، منصف و دارای قلبی بزرگ هستید.

انگشت B

شما خلاق هستید، قلبا وفادار هستید و زمانی که خود را به کسی بسپارید، سعی می کنید هرگز او را ناامید نکنید و تمام توجه خود را به او معطوف کنید. شما به کاری که انجام می دهیدپایبند هستید. بنابراین، هنگامی که تصمیم می گیرید، تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید، هرگز آرام نمی گیرید. اغلب می ترسید که دیگران به شما صدمه بزنند.

انگشت C

شما به راحتی می توانید هر چیزی را که آزارتان می دهد فراموش کنید. به پذیرش چالش ها عادت ندارید و از موقعیت هایی که شما را از منطقه امن خارج می کند، حساس هستید. به عقاید دیگران احترام می گذارید و آماده درونی کردن آن ها هستید. بنابراین حساس هستید و قبل از صدمه زدن به دیگران بارها فکر می کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین