|

تعبیر خواب

تعبیر خواب عنکبوت چیست؟ | عنکبوت در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب عنکبوت از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب عنکبوت چیست؟ | عنکبوت در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41570

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب عنکبوت از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

 

تعبیر خواب عنکبوت بر اساس نظر معبر 

امام صادق (ع) 

دیدن تار عنکبوت در خانه به معنی این است که از دست نزدیکان، دوستان، اقوام و به طور کلی افرادی که برایتان عزیز هستند ناراحت و عصبانی می شوید. این عصبانیت آنچنان شدید است که به معنای واقعی از کوره در می روید.

اگر در خواب تار عنکبوت را از سقف یا دیوارهای خانه خودت بزدایی نشانه این است که بین دو زوج جوان واسطه ازدواج می شوید.

چنانچه در عالم رویا عنکبوتی را در حال تنیدن تار در خانه ات ببینی یعنی دشمنی خطرناک پیدا می کنی. ایت دشمن در تلاش است تا تو را تخریب و نابود کند.

محمد ابن سیرین 

دیدن عنکبوت در خواب نشانه یک مرد ضعیف و حتی گمراه است.

اگر در خواب دیدید که عنکبوت را می گیرید در این صورت بر مردی با ویژگی های نام برده شده، پیروزی می یابید.

ابراهیم کرمانی 

دیدن عنکبوت در خواب نماد مرد بافنده است.

منوچهر مطیعی تهرانی

اگر خواب دیده اید که عنکبوتی در خانه و یا اتاقتان وجود دارد به این معنا است که فردی از اعضای خانواده و یا به طور کلی از اهل خانه باعث ایجاد عصبانیت و نفرت در شما خواهد شد. در واقع این شخص خشمی را در شما بر می انگیزد که برایتان نوعی بیزاری را در پی دارد.

حالت دیگر در تعبیر خواب عنکبوت این است که آن را در محیطی غیر از خانه خود ببینید. در این صورت به معنای وجود دشمنی ضعیف و البته ناشناس است. دشمنی که خشم و بیزاری را برایتان ایجاد می کند.

در خصوص تعبیر خواب عنکبوت باید توجه داشت که عنکبوت صرفاً به معنای دشمن داشتن نیست بلکه بیشتر می توان آن را نماد فرد بدخواهی دانست که تنفر و احساسات بد را با خودش به همراه دارد.

در همین حین جا دارد متذکر شویم که اگرچه غالب معبران معتقدند که عنکبوت دلیلی بر وجود دشمنی ضعیف و خفیف است. اما باید این نکته را در نظر داشت که یک دشمن افزون بر این که خشم و عصبانیت را در آدمی ایجاد می کند، در بر دارنده موجی از نفرت و اشمئاز نیز خواهد بود؛ با این حساب می بینید که معرفی کردن عنکبوت به عنوان نمادی از کراهت و نفرت بیراه نبوده است.

دیدن تار عنکبوت در خواب نشانه گرفتاری و گیر افتادن است. توجه داشته باشید که این گرفتاری و دردسر آنچنان بزرگ نیست. بلکه بیشتر به یک سری نگرانی های کوچک و ناراحتی های گذرا تعبیر می شود.

اگر خواب دیدید که تارهای عنکبوت را از خانه یا محیط کارتان پاک می کنید، تعبیر مثبت و خوبی دارد. مفهومش این است که از نگرانی، اضطراب و ناراحتی ها رهایی می یابید. آرامش و آسودگی به وجودتان برمی گردد.

اگر روی صندوق، کمد لباس و یا حتی چمدانتان تار عنکبوت بسته باشد به معنای ایجاد اختلاف و دلخوری میان شما و همسرتان است.

ممکن است در عالم خواب ببینید که آشپزخانه تان تار عنکبوت بسته است. در تعبیر چنین رویایی باید بگوییم که با همسرتان قهر می کنید.

لوک اویتنهاو 

همان طور که قولش را داده ایم در بیان تعبیر خواب عنکبوت به نظر معبران غربی نیز سری زده ایم.

طبق تعبیر لوک اویتنهاو، فردی که عنکبوتی را در خواب ببیند شاهد تحولی مثبت در امور زندگی اش خواهد بود. در همین راستا بد نیست بدانید که کشتن عنکبوت در خواب نیز خوش یمن بوده و نشانه پیروزی است.

آنلی بیتون

طبق نظر ایشان مشاهده عنکبوت در خواب بیانگر این است که نه تنها کار و بارتان را با دقت و توانایی به پیش خواهید برد بلکه به ثروت و مال و منال نیز دست می یابید.

چنانچه در خواب خود عنکبوتی را در حال تنیدن تار دیده اید در این صورت مژده یک زندگی شاد و امن را برایتان داریم.

اگر آنچه که مشاهده کرده اید چند عنکبوتی باشد که از تارهایشان آویزان شده اند خشنود باشید که موقعیت مناسب مالی، سلامتی و حتی دوستانی صادق در انتظارتان می باشد.

ممکن است عنکبوت مشاهده شده در خواب اندازه ای بزرگ داشته باشد که نشان از روی آوردن شانس و خوش اقبالی به شما خواهد بود. این خوش شانسی موجب سریع تر شدن کسب ثروت نیز می شود.

در مقابل، فرار کردن از چنگ عنکبوتی بزرگ به معنای از دست دادن مال و ثروت است.

حال اگر عنکبوت بزرگی به سمتتان بیاید و آن را بکشید تعبیرش به دست آوردن مقام و منصب است.

ناگفته نماند که اگر عنکبوت بعد از کشته شدن، مجدداً زنده شود و حتی دنبالتان بیاید علامت و نشانه ای از یک وضعیت مالی بی ثبات است. یعنی شرایطی که شما را تحت فشار قرار خواهد داد.

اگر آقا هستید و در خواب عنکبوتی را بکشید به معنی این است که با همسرتان دچار اختلاف، مشاجره و بحث لفظی می شوید.

عنکبوتی که در عالم رویا شما را نیش می زند نشان دهنده این است که از جانب دشمنان و بدخواهان دچار رنج و عذاب می شوید.

اگر در خواب مشاهده کنید دو عنکبوت یکی بزرگ و دیگری کوچک به سوی شما می آیند یعنی برای یک مدت زمانی مشخص طعم خوشبختی و سعادت را می چشید.

چنانچه عنکبوت بزرگی نیشتان بزند مفهومش این است که به دلیل اقدامات دشمنان خوشبختی و شادکامی شما به نحوی نابود می شود.

اگر یک دختر خانم در رویایش ببیند که عنکبوت هایی طلایی رنگ گرد او آمده اند بیانگر افزایش خوشی و شادی در زندگی است. در همین حین با دوستانی جدید نیز آشنا می شود.

کارل گوستاو یونگ

یونگ می گوید: دیدن عنکبوت در خواب نشانه دهنده این است که در یک موقعیت خاص، احساسی همچون بیگانگی را تجربه خواهید کرد. یا این که وضعیتی جذاب و وسوسه انگیز پیش می آید و شما در تلاشید که از آن دور بمانید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین