|

تعبیر خواب

تعبیر خواب کفش چیست؟ | کفش در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب کفش از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب کفش چیست؟ | کفش در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41596

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب کفش از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

 

تعبیر خواب کفش بر‌ اساس نظر معبر 

از نظر امام جعفر صادق (ع)

از نظر امام جعفر صادق (ع) اگر کسی در خواب کفش ببیند، هفت تعبیر دارد:

تعبیر اول، نشانگر یک زن می باشد. این زن تواند همسر شما، خواهرتان، مادرتان و یا یکی از دوستان، آشنایان و خویشاوندان تان باشد.

تعبیر دوم، فردی را نشان می دهد که به شما خدمت می کند. حال این فرد می تواند یکی از کارکنان شما، خدمتکاران و یا یک پرستار باشد.

تعبیر سوم، دختر کم سن و سالی را نشان می دهد. شاید بخواهید یک پرستار کم سن و سال برای امور روزمره به خانه خود بیاورید.

تعبیر چهارم، نشانگر این است که قدرت،توان و نیروی شما بیشتر از قبل خواهد شد.

تعبیر پنجم، گذراندن زندگی و چرخه حیات را نشان می دهد. زندگی تان به روال قبلی خواهد گذشت.

تعبیر ششم، ثروت و اموال زیادی به دست شما خواهد رسید.

تعبیر هفتم، مسافرت و عازم سفر شدن می باشد. شاید تصمیم بگیرید برای عوض شدن حال و هوای تان چند روزی را در یک منطقه خوش و آب و هوا باشید.

همچنین امام صادق (ع) معتقدند که اگر در عالم رویا کفشی را دیدید، تعبیرش این است که شخصی اموال و میراثش را بین شما تقسیم خواهد کرد.

از نظر حضرت یوسف

به پا کردن کفش:

از نظر یوسف نبی اگر در خواب دیدید که کفش به پای تان کردید، تعبیرش ازدواج و همسر اختیار کردن می باشد.

از نظر محمد ابن سیرین

از نظر محمد ابن سیرین اگر کسی در خواب کفش ببیند، تعبیرش وجود یک زن را نشان می دهد. این زن تواند همسر شما و یا شخصی از جنس مونث اطراف شما باشد.

کفش نو:

اگر در عالم رویا دیدید که کفش تازه و جدیدی را به پای خود کردید، تعبیرش این است که شما تصمیم خواهید گرفت که ازدواج کنید و یا اینکه یک پرستار و خدمتکار کم سن و سال را به خانه خود بیاورید.

کفش کثیف:

اگر در عالم رویا دیدید که کفش شما بسیار سیاه بود و یا اینکه از شدت کثیفی به سیاهی میزد، تعبیر این خواب این است که شما همسری اختیار می کنید که به لحاظ موقعیت مالی و اجتماعی بسیار ثروتمند و توانگر می باشد.

از نظر ابراهیم کرمانی

درآمدن یک لنگه کفش:

از نظر ابراهیم کرمانی اگر در خواب دیدید که در حال راه رفتن بودید و ناگهان یک لنگه کفش شما از پایتان در آمد،چنین خوابی تعبیرش متارکه و فاصله گرفتن از خواهر و برادران تان است و یا اشخاصی است که از خون شما می باشند.

خریدن کفش:

اگر در خواب دیدید که کفش جدیدی خریده بودید و به پا کرده بودید، این خواب تعبیرش یک کنیز و یا دختر خردسال، و یا دختری باکره را نشان می‌دهد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر مطیعی کفش در خواب دیدن تعبیرش یک زن می باشد.این زن در واقع همسرتان می باشد.

از نظر آنلی بیتون

کفش کثیف و پاره:

از نظر آنلی بیتون اگر در خواب دیدید که کفش شما کثیف و پاره بود، این خواب نشان می‌دهد که امکان دارد به خاطر یک رفتار و واکنش ناآگاهانه و نسنجیده و یا انتقاد نادرست و بی جای خودتان از دیگران، باعث شوید که در زندگی شخصی تان اشخاصی را با خود دشمن سازید.

خریدن کفش نو:

اگر در خواب دیدید که کفش های تازه و نو خریده بودید، تعبیر این خواب هم نشانه خوبی است. تغییرات و تحولات بسیار مفید و سودمندی در زندگیتان اتفاق خواهد افتاد.

اگر به عالم رویا دیدید کفش نو و جدید شما جلوی انگشتان تان و یا اطراف پای شما را اذیت می‌کرد، چنین خوابی نشان می‌دهد که شما دوستان و یا همکارانی اطرافتان دارید که بسیار خوش گذران و اهل عیش و نوش می باشند. همچنین پشت سرتان و در نبودتان شما را تحقیر و تمسخر می کنند. پس بهتر است در انتخاب دوست خود تجدید نظر بفرمایید و اگر احساس کردید که کسی به شما احترام کافی را نمی گذارد، او را از زندگی خود حذف کنید.

نبستن بند کفش:

اگر در عالم رویا متوجه شدید که بند کفش های خود را نبسته اید، تعبیر این خواب هم نشان می‌دهد که امکان دارد به خاطر مسئله ای با دیگران به دعوا و مشاجره بپردازید. ماجرا هرچه که هست سعی کنید با صحبت و گفتگو و خونسردی کامل مشکلات را حل کنید و اختلافات را تشدید نکنید.

دزدیدن کفش های شما:

اگر در خواب دیدید که شب بود و کسی کفش های شما را به سرقت برده بود، این رویا نشانه ضرر کردن و متحمل خسارت و ضرر شدن می باشد. شاید در جایی ضرر کنید ولی در جای دیگر شما به سود و منفعت زیادی خواهید رسید.

از نظر کارل گوستاو یونگ

کفش پاشنه بلند:

از نظر کارل گوستاو یونگ اگر در خواب دیدید که کفش پاشنه بلند به پا داشتید، تعبیر چنین خوابی تفسیری از جاذبه زنانه و دلبری و ویژگی های جداب شخصیت شما می باشد. شاید بسیار به خودتان اعتماد به نفس دارید و مطمئنید که تمامی اعمال شما باعث جذب دیگران می شود.

به تعبیر دیگر کفش پاشنه بلند در خواب می تواند نشانه این باشد که شما حس می کنید به عنوان یک زن در زندگی شخصی و اجتماعی تان بسیار محدودید و دست و بالتان بسته است. شاید فکر می کنید که بیشتر نیاز به آزادی دارید و در این صورت با چنین محدودیت هایی نمی توانید تمام خودتان را ابراز کنید و به دیگران اثبات کنید که توانایی هایی در وجود شما نهفته است.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین