|

تعبیر خواب

تعبیر خواب سوسک چیست؟ | سوسک در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب سوسک از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب سوسک چیست؟ | سوسک در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41622

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب سوسک از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

 

از نظر آنلی بیتون 

خوابی که در آن سوسکی را بکشید نوید بخش بهره مندی از یک زندگی پر منفعت و پر بار است. شما طعم خوشبختی و کامروایی را به طور کامل خواهید چشید.

اگر سوسک بالداری را در رویای خود ببینید خبر از این می دهد که در زندگیتان دچار گیر و گرفتاری می شوید.

خوابی که در آن سوسکی بر تن و بدن شما راه برود؛ به معنای بیماری و ناخوش احوالی در طول یک بازه زمانی است. همچنین این خواب می تواند به معنای دچار شدن به فقر و تنگدستی نیز باشد. صرف نظر از این که کدام یک از حالت های زیر پیش بیاید؛ این خواب را باید بیانگر ایجاد مشکل و گرفتاری بدانیم.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خوابی که در آن به کشتن سوسک مشغول باشید؛ یعنی از هرگونه سختی و مشقت رهایی می یابید. به اضافه این که دشمن و بدخواهی ضعیف و ناتوان دارید که از قضا بر او غلبه خواهید کرد.

دیدن تعداد زیادی سوسک در خواب خبر از تشویش و نگرانی های ذهنی شما دارد. به ویژه اگر این سوسک های فراوان را در خانه و زندگی خود ببینید.

تعبیر خواب سوسک را باید همچون دیگر حشرات بدانیم. در تعبیر این خواب ها باید بگوییم که به معنای دشمنی ضعیف، ناتوان، پست و حقیر است. این فرد بدخواه موجب دردسر و زحمت برای شما خواهد شد. آنقدر از او متنفرید که احساس کراهت و چندش به شما دست می‌دهد.

سوسک بال و پردار در خواب نشانه درگیری با مشکلات و گرفتاری‌ها است.

رویایی که در آن سوسکی بر تن شما حرکت کند؛ یعنی برای مدت کوتاهی طعم فقر، نداری و بیماری را خواهید چشید.

از نظر لیلا برایت 

اگر در عالم خواب و رویا سوسکی را بکشید به معنای موفقیت در کار و بارتان است. این خواب نویدبخش غلبه بر مشکلات و گرفتاری ها خواهد بود.

از نظر محمد ابن سیرین 

خوابی که در آن دیدن سوسک موجب ترس و واهمه شما شود به طوری که از شدت ترس پا به فرار بگذارید؛ یعنی سرشکسته و حقیر می شوید. دشمنان و بدخواهانتان شما را زمین میزنند و بر شما پیروز می شوند.

به طور کلی نمایان شدن سوسک در خواب به معانی گوناگونی تعبیر می شود. از جمله آن می توان به نداشتن شجاعت و بزدل بودن، حقارت، پستی و خوار و خفیف شدن اشاره کرد.

از نظر امام جعفر صادق (ع) 

دیدن رویایی از سوسک چه آن را بکشید و چه صرفاً سوسک را ببینید؛ به دشمنی و کینه تعبیر می شود. تعبیر دیگر این خواب دوستان و رفقایی است که چوب لای چرختان میگذارند و باعث ایجاد اختلال در امور شما می شوند.

از نظر ابراهیم کرمانی 

اگر در عالم خواب تعداد بسیار زیادی سوسک در اندازه های کوچک و ریز را در خانه خود ببینید؛ به سعادت، کامیابی، غلبه بر دشمنان و بدخواهان و همچنین زندگی سرشار از منفعت و ثمره تعبیر می‌شود.

از نظر جابر مغربی 

دیدن خوابی از سوسک های کوچک و بزرگی که قهوه ای رنگ هستند؛ یعنی یک یا چند نفر از رفقا و نزدیکان کینه زیادی از شما در دل دارند. آنها شدیداً به شما حسادت می ‌کنند. در نتیجه در صدد هستند تا با کارشکنی در زندگی شما اختلال ایجاد کنند. حتی تلاش می کنند تا رابطه شما با دیگران را نیز شکر آب کنند.

از نظر شیخ طوسی 

دیدن خوابی از سوسکی سفید در دهان و خوردن آن به معنای این است که از شر آدم‌های مزاحم، دردسر ساز و نا به کار در امان می‌مانید. در واقع از چنین آدم هایی که همچون آفت هستند، دوری می کنید و فاصله می گیرید.

اگر سوسکی سیاه رنگ، بالدار و درشت را در خواب ببینید؛ سمبل و نشانه از کف دادن قدرت، نیرو و توان در شخص رویابین است. همچنین امکان دارد این خواب به معنای هدر دارد زمان با ارزشتان و گزینه های مهم کاری نیز باشد.

از نظر کتاب بانک جامع تعبیر خواب 

سوسک‌ها معمولاً باعث ضرر روحی انسان می شوند تا جسمی؛ چرا که غالب افراد با دیدن سوسک دچار ترس و وحشت می‌گردند. با این اوصاف سوسک در خواب به فردی مزاحم، دردسرساز، ضعیف، خوار و پست تعبیر می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین