|

تعبیر خواب

تعبیر خواب موش چیست؟ | موش در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب موش از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب موش چیست؟ | موش در خواب چه تعبیری دارد؟
کد مطلب : 41690

خبرنگار: علی طاهری

تعبیر خواب موش از نظر معبران مختلف را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب موش از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن موش در خواب می تواند تعبیرش دزد باشد. این دزد بسیار به شما نزدیک و حتی می تواند در خانه و زندگی شما حضور داشته باشد!

موش به طور کلی تعبیرش دزد، زن خیانتکار و کسی است که در پی آسیب و ضرر و زیان رساندن به شماست. این شخص، شخص قابل اعتمادی نیست. پس مراقب باشید!

اگر در خواب سوراخ و لانه موش را دیدید، بیان گر این است که مال و یا چیزی از دارایی شما را به سرقت می برند. البته شما می دانید که توسط چه کسی دزدیده شده است، اما نمی توانید اثباتش کنید.

اگر نمی دانید کیست و به دنبال دزد مالتان می گردید، این خواب به شما نشان می دهد که دزد یک زن مفسد و نادرست است.

تعبیر دیگر این خواب از نظر مطیعی تهرانی، این است که اگر خواب موش دیدید اطراف شما زنی خیانت کار است. پس مراقب دوستان به ظاهر خوب خود باشید که دچار دردسر و گرفتاری نشوید!

اگر این موش را در خانه خود دیدید، این زن از نزدیکان مونث شما می باشد.

تعبیر خواب موش از نظر محمد ابن سیرین

اگر مردی در خواب ببیند از آلت مردانه او موشی بیرون آمد، صاحب فرزند دختری می شود؛ اما در نهایت این دختر، دختر صالح و درست کرداری نخواهد شد. این فرزند فقط برای شما دردسر و بی آبرویی به همراه خواهد داشت. ان شاالله که خداوند هدایت کند!

از نظر ابن سیرین، موش تعبیرش زنی در ظاهر پارسا، نجیب و درست کار است اما در باطن فاسد و بدجنس می باشد. بهتر است مراقب تظاهر ها و دلسوزی های بی مورد دیگران باشید. همه کس خیر شما را نمی خواهند. ازخداوند بخواهید شما را از شر انسان های نادرست حفظ بفرماید!

اگر در خواب دیدید که از پاچه شلوار شما موشی بیرون آمد، زنی نا به کار را از خود دور می کنید که بسیار به نفع شماست و با این کار خود را از یک دردسر بزرگ نجات خواهید داد.

تعبیر خواب موش از نظر ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید که از گلو و یا سوراخ گوش شما موشی بیرون آمد، تعبیرش فرزند پسر است. اگر باردار هستید فرزند شما پسر خواهد بود و اگر فرزند پسری دارید مساله ای برایش ایجاد می شود. ان شاالله که خیر است.

اگر در خواب دیدید که از سوراخ گوش، بینی، و یا ناف شما موش بیرون آمد، تعبیرش فرزند دختری است که خیر ندارد و بسیار لجوج و بدکردار خواهد بود!

اگر دیدید که در خواب موش را گرفتید، با زنی بدکاره و فاسق ازدواج می کنید. چنان چه متاهل هستید تعبیرش به همسر شماست. ممکن است آلوده اعمال نادرستی شده باشد. ان شاالله که خداوند همه مارا به راه درست هدایت بفرماید!

اگر در خواب دیدید که موش رخت خواب شما را جوید و خراب کرد، بین شما و شخصی رابطه بد و غیر شرعی صورت می گیرد. چنان چه متاهل هستید همسر شما ممکن است وارد ارتباط اشتباهی شده باشد.

اگر در خواب خود موش را کشتید، نشان دهنده موفقیت، پیروزی و غالب شدن بر دشمن می باشد.

تعبیر خواب موش از نظر کارل گوستاو یونگ

دیدن تله موش در خواب، بیان گر این است که شما باید محتاط تر باشید.پس از این به بعد به کسانی که می خواهند به شما کمک کنند، خیلی هم خوش بین نباشید.

همچنین می توان تله موش را نمادی از نبوغ، بینش و خلاقیت دانست. ممکن است اکنون ذهنتان ایده های جالبی داشته باشد و یا شما باید برای حل مساله های پیش روی خود، به دنبال شیوه ی بهتری باشید.

اگر دیدید که تله موشی را کار میگذارید، نشان دهنده این است که مخالفان و رقیبان خود را گول می زنید. شما از بقیه زرنگ تر و با سیاست تر رفتار خواهید کرد.

اگر در خواب دیدید که با تله موش را گرفتید، خبر می دهد که کسی یا کسانی به دنبال سواستفاده از شما هستند. این روزها احتیاط کنید و راز خود را برای کسی بازگو نکنید.

دیدن تله موش در خواب می تواند تعبیر دیگری هم داشته باشد؛ این خواب از جنبه های پنهانی شخصیت شما خبر می دهد. جنبه هایی که شما خیلی مشتاق و مایل نیستید که با آن روبه رو شوید و یا نمی خواهید که دیگران باخبر شوند. بهتر است با خودتان روراست و صادق باشید تا به لحاظ روحی آارامش بگیرید. اگر اکنون رسیدگی نکنید بعدها بسیار سخت تر خواهد بود!

اگر در خواب ببنید که موش را به تله انداختید و جانش را گرفتید، بیان گر این است که شما از کاهی کوه می سازید و مسأله های کوچک و پیش پا افتاده را بسیار برای خود بزرگ می کنید. بهتر است کمی آسان تر با اتفاقات کنار بیایید. هر چیزی ارزش غصه خوردن و فکر کردن بیش از حد را ندارد!

همچنین گوستا می گوید که دیدن موش در خواب، نشان دهنده ترس، بی حوصلگی و کج خلقی، بی اهمیتی، و نبودن خشم می باشد. شما احساس ناکافی بودن و ترسی را تجربه می کنید که خوشایندتان نیست!

تعبیر خواب موش از نظر یوسف نبی

از نظر یوسف نبی اگر در خواب موش دیدید، با زنی به جنگ و درگیری می پردازید. ممکن است با همسرتان به اختلاف برسید بربخورید. پس بهتر است بحث ها را این روزها زیاد ادامه ندهید.

یوسف نبی نیز موش را به دزد تعبیر کرده است. از شما و یا از منزل شما ممکن است دزدی شود.

تعبیر خواب موش از نظر لوک اویتنهاو

اگر در خواب موشی به رنگ سفید دیدید، نشان دهنده ازدواج موفق است. اگر دختر هستید و موش سفید در خواب دیدید نشان از ازدواجی همراه با سعادت و خوشبختی دارد.

اگر در خواب موش را درون یک تله دیدید، تعبیرش دشمنی است که شکست می خورد. این دشمن، دشمن پر قدرتی نیست پس نگران نباشید!

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین