|

قیمت دلار

قیمت دلار امروز دوشنبه 2 بهمن 1402 | قیمت دلار صعودی شد

قیمت دلار امروز دوشنبه 2 بهمن 1402 را در این صفحه بخوانید.

قیمت دلار امروز دوشنبه 2 بهمن 1402 | قیمت دلار صعودی شد
کد مطلب : 42293

دلار در بازار آزاد در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۲۰ تومان افزایش، ۵۳,۹۰۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۲ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۵۳,۴۸۰ (پنجاه و سه هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۷۷ درصدی به ۵۳,۹۰۰ (پنجاه و سه هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۳۹,۹۷۰ (سی و نه هزار و نهصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۷۷ درصدی به ۴۰,۲۸۴ (چهل هزار و دویست و هشتاد و چهار ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین