|

بهرام رادان | بهرام رادان عکس | فیلم بهرام رادان

حیرت بهرام رادان از درآمد شاخ های مجازی | فیلم حرف های بهرام رادان بعد از دیدن این بلاگر ها!

بهرام رادان بازیگر سینما و تلویزیون در سکانسی از فیلم گریه سیاه از درآمد شاخ های مجازی شوکه شد.

حیرت بهرام رادان از درآمد شاخ های مجازی | فیلم حرف های بهرام رادان بعد از دیدن این بلاگر ها!
کد مطلب : 40993

سکانسی از فیلم گربه سیاه را مشاهده بفرمایید. گربه سیاه فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی علی اصغری و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال 1398 ایران است.

در دوران کنونی که نسل جدید می‌کوشد به آرزوهایی چون پول، شهرت و جایگاه اجتماعی بهتر دست پیدا کند، وحید نیز در راه دستیابی به آرزوهایش تلاش می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد. وحید، رها و آرمان را نیز هم مسیر می‌کند، ناآگاه از سرنوشتی که بدلیل ماجراجویی‌هایشان در فضای مجازی، با آن رو در رو می‌شوند...

بهرام رادان متولد هشتم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در شهر تهران و در خانواده ای که پدرش سرهنگ بازنشسته دوره پهلوی و مادرش خانه دار بود، به عنوان کوچکترین فرزند یک خانواده شش نفری پا به این دنیا گذاشت. او دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش می باشد.

او بازیگر سینما و تئاتر، خواننده و تهیه کننده موسیقی ایرانی است. در کارنامه بازیگری او همکاری با کارگردانان نامدار و موفقی همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد دیده میشود.

بهرام رادان در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه حرفه ای خود را در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس شروع کرده و پس از آن در سال ۱۳۸۲ در فیلم سینمایی شمعی در باد نقش آفرینی نمود. در ادامه این مسیر او با بازی در فیلم سنتوری در سال ۱۳۸۵ نبوغ بازیگری خود را به رخ همگان کشید و موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر گردید.‌ همچنین در سال ۱۴۰۰برای تهیه کنندگی فیلم سینمایی علفزار به کارگردانی کاظم دانشی که اولین تجربه فیلمسازی اش را پشت سر می گذاشت، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر شده بود.‌

بهرام رادان در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد. او در ۲۱ سالگی اولین تجربه بازیگری را در مقابل دوربین پشت سر گذاشته و پس از آن با فیلم سنتوری به شهرت رسید.

خلاصه زندگینامه

قد بهرام رادان: ۱۷۹ سانتی متر

وضعیت تاهل: متاهل

زمینه فعالیت: بازیگری، تهیه کنندگی، خوانندگی

نخستین فیلم سینمایی: شور عشق

نخستین سریال: رقص روی شیشه ویژه نمایش خانگی

زندگینامه

بهرام رادان در سن ۱۵ سالگی به تشویق خانواده عازم کشور آمریکا شد. ولی تنها به مدت یکسال در آنجا اقامت گزید و پس از آن به کشور بازگشت. این رجعت به علت رغبت و علاقه زیادی بود که به وطن و سرزمینش ایران داشت.

او در دوران تحصیل در مدارس فرهنگیان، هجرت و برهان به تحصیل پرداخته و سرانجام در رشته علوم انسانی دیپلم خود را گرفت. در پی آن در سال ۱۳۷۷ در کنکور سراسری شرکت نمود. ولی به علت عدم پذیرش در رشته مورد مد نظر، به خدمت سربازی روی آورد.

پس از گذشت پنج ماه از دوره خدمت سربازی، متوجه شد که اسم او در لیست پذیرفته شدگان رشته مدیریت بازرگانی قرار داشته، لذا سربازی را ناتمام گذاشت و با وجود فعالیت‌های زیادی که به آن مشغول بود در نهایت موفق به دریافت لیسانس مدیریت بازرگانی شد.

از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

بهرام رادان در گربه سیاه

گربه سیاه به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کریم امینی محصول سال 1398 است. این فیلم داستانی اجتماعی را روایت می‌کند وموضوع آن مرتبط با موسیقی زیرزمینی است، مخاطب این فیلم عمدتاً جوانان هستند. ترلان پروانه ، بهرام رادان و بهاره کیان افشار از بازیگران اصلی این فیلم هستند. بهرام رادان که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته در نقش خودش (بهرام رادان ) در این فیلم بازی کرده است.

در این فیلم ترلان پروانه، حسین پورکریمی، کیا رکنی، پیام احمدی‌نیا، علیرضا استادی، آزاده سدیری، احمد کاوری، بهروز قادری، ستایش رجایی‌نیا، حسین ملکی، آرزو نبوت، بهاره کیان افشار، رضا یزدانی ، احسان کرمی، علی اوجی و گروه «سون بند» به هنرمندی پرداخته‌ اند.

بهرام رادان

دیدگاه تان را بنویسید